Ik wil Dani bedanken voor de supermooie foto’s, de fotoshoot en de gezellige dag!
Echt super bedankt meis
!Over het rijden;
Lossere teugels zijn met opzet, zo heeft Urselin de kans om te zakken met haar hoofd en haar rug beter te gebruiken daardoor.
Draf is nog onwennig, ze kan en wil wel zakken met haar hoofd en haar rug gebruiken, maar ze durft het nog niet. Ik ben al blij dat ze haar benen optilt en de achterhand redelijk actief is, anderhalve maand geleden sleepte ze nog met haar achterhoeven over de grond en hing de achterhand er maar wat bij.
Galop linksom voelde weer oud en vertrouwd, ruggebruik was niet super, maar ze kwam van de grond! Rechtsom was het geen succes, verzet (staart) en onder mij uit willen rennen. Daar is ze duidelijk nog niet aan toe.
Urselin heeft vaak haar mond open en tong eruit gehad, dit is normaal als haar kaak/tongbeen behandeld is en ze is al zeven maanden geen bit meer gewend.
Commentaar, tips of vragen, allemaal welkom

Lijkt alsof ik hard trek, ik nam de teugels alleen iets aan, omdat ik schrok van de snelheid

Claudia is weer blij dat ze kan rijden met poowniebeest

Je hebt natuurlijk een vrij dun bitje, dan is een sperriem mss net wat fijner om het stabiel te houden..
en nu dan eindelijk op je paardje kunnen rijden 
Ontspanning komt wel weer, het zal voor jullie beide wel fink wennen zijn weer! Plezier straalt ervan af, heerlijk om te zien!!