24 januari ben ik bevallen, en 2 maart ben ik zelf weer gaan rijden op Zion. Helaas liep de eerste keer meteen verkeerd af, en heb ik zand gehapt ( geen filmpje van gelukkig
).Na nog 3 keer daar te hebben gereden, hebben we hem vorige week mee naar mijn oude stal genomen. We dachten dat we er wel klaar voor waren. Helaas bleek dat Zion slimmer was dan wij, en is hij de eerste week meteen begonnen met uitproberen. Ik heb hem drie keer gereden van de week, en hij werd alleen maar trager.
Vandaag was het doel dus: gas geven! En dat is gelukt
Overigens is het paard enorm braaf, en verdient echt een lintje als ik mezelf soms zie stuiteren. Ik ben helemaal niet bezig met nagevelijkheid momenteel, ik wilde eerst het gaspedaal weer eens vinden. Afgelopen vrijdag kreeg ik hem niet eens in draf meer namelijk
Mijn eigen commentaar: ik ben nog zeker 10 kilo te zwaar, alles swabbert ( let ook op de rits van mijn rijlaarzen
). Ik heb nog erg veel moeite om een verende verbinding met zijn mond te houden, en het is dan ook erg los-vast helaas ( en ik zet mijn handen dan nog vast ook ). Dat is iets waar ik zeker mee aan de slag moet. Sturen gaat nog niet perfect, en af en toe kom ik naar mijn zin wat te hard door. Gelukkig hebben we regelmatig privéles, en is mijn instructrice altijd in de buurt als ik aan het rijden ben, mocht het uit de hand lopen. Bedenk dus: paard is 6 weken zadelmak, amazone heeft al 7 maanden niet gereden en net een bevalling achter de rug. Meer excuses kan ik niet verzinnen
Nou ja, hierbij het filmpje, na een lang verhaal
http://www.zesiram.nl/movies/erleyne_en_zion.wmv
! 

dat ziet er al netjes uit. Hij kan lekker bokken (doet Wika nu dus ook zo in de galop). Heerlijk hè op je eigen paardje. Jullie komen er wel. Ik vind het echt een knapperd. Hoe groot is Zion?
),stoor ik me aan je benen. Je wilt veel te veel doen. Been geven, helpen met je zit... Het allerliefst hielp je hem volgens mij nog met lopen.