Na haar eerst los links en rechtsom opgewarmd te hebben, kwamen de dubbele lijnen er aan.
Eerst rechtsom:

Linksom:

Moe en voldaan op z'n Ezels:

Zo is het me lekkere meisje:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

daarom vroeg ik het 

karlijn1985 schreef:Het effect van de dubbele longe is toch ook dat de achterhand er meer bijkomt.. Dat is niet het geval hoe jij m gebruikt..
Pregini schreef:karlijn1985 schreef:Het effect van de dubbele longe is toch ook dat de achterhand er meer bijkomt.. Dat is niet het geval hoe jij m gebruikt..
Dus alleen met de lijn erachter kan de achterhand er meer bijkomen![]()
Vooruit dan maar. Dan zie je hier een pony die haar achterhand niet goed gebruikt
onley schreef:toch al het land op zonder deken terwijl ze geschoren is geweest
playboysches schreef:heej bekende stal, staat mijn paard ook..
leuke haflinger! het longeren ziet er ook erg netjes uit.
ik heb gister ook gelongeerd met dubbele lijnen voor de 2e keer en ook fotos gemaakt, ik vind het nog wel erg moeilijk hoor, is ff wennen 2 lijnen.. ook mijn paardje vind het best moeilijk.
op jouw foto's loopt je paard echt heerlijk ontspannen...!

Martine__ schreef:Leuke haflinger! Maar hoort een dubbele longe niet achter de kont langs te gaan? Zo ziet het er een beetje uit of ie kan gaan schuren op zijn rug.
Martine_m schreef:Martine__ schreef:Leuke haflinger! Maar hoort een dubbele longe niet achter de kont langs te gaan? Zo ziet het er een beetje uit of ie kan gaan schuren op zijn rug.
Wanneer je de dubbele longe achter zijn kont langs doet train je inderdaad dat hij de achterhan der goed onderzet. Ik kan natuurlijk van een paar foto's niet af zien af hij dit wel of neit goed doet.. dit zul je zelf moeten bepalen..
mag ik vragen waarom je niet bv met touwtje longeerd? dan heb je maar 1 lijn.. en inprincipe het zelfde effect als wat je nu hebt... maar je moet natuurlijk doen wat je zelf fijn vind!
verder mooi beesje! hij oogt groot!
karlijn1985 schreef:Pregini schreef:Dus alleen met de lijn erachter kan de achterhand er meer bijkomen![]()
Vooruit dan maar. Dan zie je hier een pony die haar achterhand niet goed gebruikt
Ik zeg niet dat dat niet het geval is volgens mij..

Abrahams schreef:Dat ziet er netjes ontspannen uit. Aan de ANWB lichtpalen te zien sta je bij Wennekers haha. Heb daar (voor het zo groot werd) ook gestaan met mijn paard. Het is wel een erg grote stal geworden vind ik. Beetje te groot.