) bezig met Zidane. Hij pakt alles echt SUPER op. Zo'n lief, rustig dier. Ohja, en een beetje lomp. 
Rijden ging vandaag echt heerlijk! Claudia had 'm super aan het lopen en was zelf ook helemaal tevreden.

01.

02.

03.

04.

05.

06.

07.

08.

09.

10.

11.

12.

13.

14.

15. Hier kwam ie niet goed uit, maar loste het wel goed op:

Laat maar lekker op eigen benen leren lopen. Daarnaast zijn mijn fotografie kunsten ook niet zo geweldig en zijn sommige foto's per ongeluk een beetje bergaf gefotografeerd. Boogjes in de teugel klopt, hij heeft niet zoveel mond, maar daar wordt uiteraard ook aan gewerkt. 
. Het ziet er keurig uit voor zo'n jong paardje. Let goed op jullie contact, juist jonge paarden moeten gewend raken aan een fijn contact met de hand van de ruiter. Op de ene foto lijkt het alsof hij je hand opzoekt, maar er dan in wil gaan hangen en op de andere foto's ziet het er los - vast uit. Natuurlijk is dit zeker in het begin wat lastig, maar probeer hier goed op te letten, voor als je dit nog niet doet. Ik ben benieuwd naar jullie volgende topics! Volgens mij gaat het hartstikke goedkomen met wat oefenen, voor 2 maanden is dit zeker niet verkeerd!