Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gelukig heb ik weinig straf gehad
.
Amadeo schreef:Het lijkt net of iedereen die Z mocht starten ook met S&T is gaan rijden op dat moment. Waarom? Waarom niet gewoon op je "oude" bit blijven rijden? Je moet de overstap niet maken, waarom kozen jullie er dan wel voor om dat te doen? Mij lijkt het juist de kunst om op een zo hoog mogelijk niveau met de minimale middelen te rijden. (ik ben niet tegen S&T hoor)
Amadeo schreef:Het lijkt net of iedereen die Z mocht starten ook met S&T is gaan rijden op dat moment. Waarom? Waarom niet gewoon op je "oude" bit blijven rijden? Je moet de overstap niet maken, waarom kozen jullie er dan wel voor om dat te doen? Mij lijkt het juist de kunst om op een zo hoog mogelijk niveau met de minimale middelen te rijden. (ik ben niet tegen S&T hoor)
Amadeo schreef:@ Emilia, zou kunnen in de praktijk, maar uit wat ik hierboven allemaal voor reacties lees, heb ik de indruk dat de meesten zodra het mág ook de overstap maken. Daar doelde ik eigenlijk op, beetje stom dat ik dat niet wat duidelijker heb gemaakt. Goeie zaak dat er in de praktijk meer mensen langer met trens blijven rijden, denk ik.
Amadeo schreef:18 wp in de Z 1 of Z 2?