Hey zussie is geen top amazone, maar ze kan wel geweldig paarden beleren. ([paard] is beleerd :cheese: )

[paard] ziet wat, maar blijft wel heel braaf.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

OoappeloO schreef:Wat is zijn afstamming? Ik vind het een heerlijk paard om te zien zeg!
Verder zit ze er netjes op, en voor de eerste keer ohz ziet het er super uit!
Op de 3e foto lijkt hij te kantelen in zijn hoofd, even op letten!
T is echt een lekker dier
chertunzi schreef:Ziet er op zich wel relaxt uit alleen kies ik altijd voor de bak, een stuk veiliger ook al voelen ze goed aan. Niet alleen voor jezelf maar ook voor het paard. Ook snap ik niet helemaal waarom je er met schoenen op gaat zitten? Laarzen zijn smaller aan de voorkant dus gaat je voet sneller uit de beugel als het moet. No offence maar ik vind het er nogal amateuristisch uitzien.
Die is gewoonweg braaf.

sjorsie schreef:leuk hoor, maar ik zou zelf niet met een groen paard op een harde ondergrond gaan rijden,
als ie je er nu afsmakt, ai!

Ilegra schreef:chertunzi schreef:Ziet er op zich wel relaxt uit alleen kies ik altijd voor de bak, een stuk veiliger ook al voelen ze goed aan. Niet alleen voor jezelf maar ook voor het paard. Ook snap ik niet helemaal waarom je er met schoenen op gaat zitten? Laarzen zijn smaller aan de voorkant dus gaat je voet sneller uit de beugel als het moet. No offence maar ik vind het er nogal amateuristisch uitzien.
Bij dit paard mag het amateuristisch er uit zienDie is gewoonweg braaf.
Wij hebben al onze eigen paarden zelf beleerd meteen de weg op, want een bak hadden we niet.
Wei was toen ook niet mogelijk.
Nooit geen problemen mee gehad.
Daarnaast heeft mijn zusje ook de jonge paarden doorgereden van Praktijkschool in Oenkerk en ze was ze enige die daar mee kon rijden van haar groep.
We hebben dus veel ervaring met paarden beleren, mijn zusje gaat er op en ik houd de paarden in het begin altijd vast.
Mijn zusje rijd altijd met schoenen en ook daar heeft ze nog nooit geen problems mee gehad.
Ze heeft inmiddels met dit zelfde paard ook al helemaal los gereden door het dorp heen.
Daar zijn het Groningers voor, die zijn nou eenmaal makkelijker met beleren.
Diamante schreef:[paard] schreef:Bij dit paard mag het amateuristisch er uit zienDie is gewoonweg braaf.
Wij hebben al onze eigen paarden zelf beleerd meteen de weg op, want een bak hadden we niet.
Wei was toen ook niet mogelijk.
Nooit geen problemen mee gehad.
Daarnaast heeft mijn zusje ook de jonge paarden doorgereden van Praktijkschool in Oenkerk en ze was ze enige die daar mee kon rijden van haar groep.
We hebben dus veel ervaring met paarden beleren, mijn zusje gaat er op en ik houd de paarden in het begin altijd vast.
Mijn zusje rijd altijd met schoenen en ook daar heeft ze nog nooit geen problems mee gehad.
Ze heeft inmiddels met dit zelfde paard ook al helemaal los gereden door het dorp heen.
Daar zijn het Groningers voor, die zijn nou eenmaal makkelijker met beleren.
Het blijft een dier..
Ieder (jong) paard kan wegschieten of wat dan ook, als je dan net een keer pech hebt.....
Hij kan dan nog zo braaf zijn..
.