Dit weekend mogen we weer en voor het vertrouwen ben ik er een keertje gaan trainen, zodat ie weet dat er niets is om bang voor te zijn.
Maar het was nog een behoorlijke klus om hem te overtuigen
Ik kamp momenteel nog steeds met mijn scheenbeenspierblessure. Om niet teveel druk op die spieren uit te oefenen heb mijn beugels een gat langer en dat zit lang niet altijd jofel
maar het helpt gelukkig wel! Na 45 minuten rijden op z'n half-Vajnic's-en-half-Shanna's, was ie echt helemaal gesloopt omdat ie zich zo druk maakte. Toen maar even laten uitblazen en vervolgens opgepakt. En ja ja - hij was er weer! Al met al dus fijn afgesloten en daar zijn nog een paar plaatjes van.

Zie die oortjes... 'nah-ah,' denkt ie, 'no way dat ik die hoek tof vindt!'

Mams krijgt ook al d'r creatieve momentjes

En toen ging ie fijner:

Afwenden voor het wijken, wat ie goed oppakt en steeds beter gaat

Oke, de volgende foto lijkt heel krom
dus even de uitleg erbij

Vajnic houdt nog wat vast in galop. Om die reden ben ik al een tijdje bezig geweest om hem ronder te maken en meer te laten zakken, maar dat was nog best wel een probleem

Nu lukt dat steeds beter. Alleen, door mijn (te) lange beugels, zit het allemaal niet zo gemakkelijk
Zal blij zijn als ik gewoon weer kan trainen met mijn eigen beugelmaat!

En nog 2 galopfoto's waar Vajnic dus ronder loopt, daar waar ik hem wil hebben - en ik ook nog enigszins fatsoenlijk zit, om te bewijzen dat het wel mogelijk is

Half mei willen we de overstap maken naar het L1 en daar trainen we dus hard voor.
Onderbouwd commentaar en tips mogen altijd.

was bij meeste niet echt geslaagd!
Hij begint nu echt zwaar te worden aan de voorkant hea!
Mooi en goed bespierd! Mooie rijbroek heb je ook aan!