Tijdens het losrijden vond Urlie sommige dingen erg spannend en voelde erg gespannen aan. Dit eerst eruit gereden waardoor ik hem vervolgens heerlijk met zijn neusje in het zand kon laten lopen. Vervolgens opgepakt en was er niks meer aan de hand. (nadat hij 10 rondje niet langs het gas opslag ding?? durfde)
Toen was het tijd voor de eerste proef. Totaal niet zenuwachtig en reed heerlijk mijn rondje. Nog erg voorzichtig want ja het is toch allemaal nieuw. Ik was dik tevreden, meneer was super braaf en deed precies wat ik wilde, alleen de galop aanspring moment gingen even slordig. Verder niks te klagen.
Tussen de 2 proeven door liet ik hem vooral laag en rond lopen, dit ging allemaal zonder problemen.
Tijd voor de 2de proef. Nadat ik al 2 rondjes gedraafd had en de jury maar zag kijken, vroeg ik me af wanneer ik nou kon gaan beginnen. Toen ik bijna bij de jury was kwam ze even met haar hoofd door het raampje... en ik vroeg me af wat ik nou moest doen? Wilde ze wat zeggen...? Dus ik maar even bij haar gestopt.
Ze zei dat hij erg leuk liep maar dat ik hem even iets meer naar voren mocht rijden, dan zou het helemaal goed komen zei ze... en ik dacht gelijk ja moet ik dat nou positief op vatten of juist niet?
Dus ik deed wat ze zei, liet hem heerlijk doorlopen en voor mij zelfs het gevoel iets te, maar precies wat ze wilde. Ze zat continu te lachen hahahaha. (tja uitlachen of toelachen.... dat zou blijken bij de prijsuitreiking)
Toen was het zo ver, de eerste proef had ik 176 punten, voor mijn gevoel goed want urlie liep naar mijn zin. Geen puntje maar ach die komen van zelf wel. Toen de 2de proef... Ik werd weer niet genoemd dus dacht ook hier geen prijs of punten te hebben.... Tot ze me naam riepen bij de eerste prijs!!!
196 punten!!!!! Wat was ik blij, en zoooooooooooooooooooo trots op mijn paardje.
Hoppa 2 wp's in 1 proefje.
De fotos van het losrijden:
Hij was in het begin erg gespannen er sterk, jammer van mijn binnen hand.

DE MOOISTE FOTO VAN ALLEMAAL

Helaas erg wazig, er kwam geen licht in de binnenbak.
Toch wat leuke fotos van de proeven zelf om een beeld te krijgen.

Spookpaard

Afgroeten, Urlie hoorde andere paarden hinneken haha, toch nog een mooie 7

Blij en trots na de 2de proef

die tips geven op het moment dat je ze nodig hebt