Ik kon het niet laten
We hebben namelijk vandaag ons wedstrijddebuut gehad, en hij deed het zo ontzettend goed! (wilde ik toch even met jullie delen) Hij was echt fijn te rijden, en deed het echt zo geweldig dat we uiteindelijk 2x eerste waren!
Al moet ik zeggen dat mijn dag ook al geweldig was geweest als we laatste waren geweest, want ik had zo ontzettend fijn gereden! Ik zat bijna de hele tijd met een grote grijns op mijn gezicht! Zephyrius is een 3,5 jarige ruin van Paddox die sinds november echt aan het werk is. Hij pakt alles zo goed op dat ik mee heb gedaan aan een onderlinge wedstrijd van de wedstrijdvereniging waar ik nog lid van ben. Dat betekende wel dat ik niet alleen voor het eerst met hem een wedstrijd ging starten, maar ook dat hij voor het eerst mee ging naar vreemd terrein, voor het eerst in een enorme buitenbak van 45x60 meter kwam, en voor het eerst in een normaal formaat binnenbak met spiegels, een grote kantine en een juryhok kwam. Dus een hele hoop eerste keren
Ik ben vooral bezig geweest met dat hij gewoon lekker overal ontspannen langs liep, en het vooral een positieve ervaring voor hem zou worden. Er zijn natuurlijk altijd nog een hoop verbeterpunten, maar mijn dag kan niet meer stuk, ik ben zo trots op deze kanjer

De foto's zijn niet echt van geweldige kwaliteit, het weer zat niet echt mee
1. Nog op stal, helemaal netjes in de knotjes. Bink

2. Net een beetje meer opgepakt in stap

3. Eén van de eerste drafjes, hij loopt nog iets te diep

4. Fijn drafje

5. Even een beetje actiever maken

6. Zelf niet voorover vallen

7. Galopje tijdens het losrijden

8. Fijn drafje tijdens de eerste proef, alleen beetje ver weg

9. Linkergalop in de eerste proef

10. Stap op de E-B lijn in de 2e proef

11. En klaar! Zie mijn grijns

Daarna was ik even echt penny-meisje
Heb hem helemaal geknuffeld, want ik was zo ontzettend trots! Caroline (zijn eigenaresse) was ook onwijs trots en we kregen ook heel veel leuke reacties van mensen die stonden te kijken. Echt een super dag dus!Ben benieuwd wat jullie van hem vinden zo in wedstrijd tenue! Laat je een berichtje achter als je hier toch bent?
?