ik loop nu stage bij Egbert Schep en ik mocht daar ook rijden. Ik heb een aantal keer op Voltaire gereden. Nu rijd ik op een ander omdat ik Voltaire niet leuk meer vind. Het is een grote ruin (weet niet precies hoe groot) en ik moest iedere grote moeite doen om erop te komen
Je moest hem ook echt met slof rijden, anders is die niet te houden!! Vooral in galop is die heel actief! Voltaire heeft vroeger 1.50 gesprongen! De foto's zijn gemaakt toen het heel mooi weer was buiten! Ze zijn gemaakt voor in me verslag! Let niet op me bodywarmer, daardoor lijk ik heel dik
We hadden in de binnenbak al warm gereden. Nou, hier de foto's!! Graag opbouwend commentaar!!Buiten in de zon

Nog een keer, lief kijken

Stil staan

Draven

Mooi plaatje

Hij luistert naar me

Raar sta-moment

Galop, mooie foto

Galop

Hij gooit net achter op

Nog steeds galop

That's me, beetje stomme foto

Laatste foto

Hoop dat jullie het leuk vonden, en hou het commentaar vriendelijk alsjeblieft!!

,en kan het dus prima zonder slof.
, ik vind het niet gek dat ie niet te houden is! 

. Ik zie dat je je teugel en je slof op dezelfde manier vasthoudt; ik heb altijd geleerd dat je je teugel in je vuist (dus onder je pink door) houdt, en de slof moet vasthouden zoals je de teugels normaal vasthoudt (dus tussen pink en ringvinger). Op deze manier kun je de teugel en de slof apart van elkaar aanspannen. Misschien kun je dat eens proberen?