Het is natuurlijk wel beetje gevaarlijk en ga daar zelf m'n nek niet aan wagen, dus Annemieke mocht eerst even laten zien dat het niet gevaarlijk was, nou...

1. Roos schoot er gelijk in volle galop vandoor, reageerde nergens meer op, helemaal wild geworden. Levensgevaarlijk, dat bitloos rijden
.Nee hoor
, eigenlijk ging ik er eerst gewoon zelf op en ging het ook iets anders
. Roos doet nogal kopschudden in de zomer en het is nu geen zomer dus schudt ze niet, maar echt stil houdt ze dr hoofd ook niet (teugels uit m'n handen trekken, briesen, etc) en naja ik wilde weleens kijken hoe ze op bitloos reageerde
.
2. Eerst even instappen

3.

4.

5.

6. Naar rechts kijken is heeeul moeilijk

7.

8.
En toen mocht Annemieke ook even
kon ik mooi foto's maken:
9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.
En dat was het weer
ow en jullie mogen best commentaar geven, maar foto's geven niet echt een goed beeld van het rijden echt gaat en ik kan zelf ook zien dat m'n houding niet zo goed is
je kan toch wel zien hoe mooi slank ze is, past geen veulen in hoor 
. Dat was ook deels de reden om een keer bitloos te proberen, kijken of ze dat fijner vindt en ik dan wel een constantere aanleuning voor elkaar kan krijgen. Volgens mij de aanleuning gister wel beter dan normaal, maar om dat echt goed te kunnen beoordelen rijd ik dr nu nog een paar keer met dit hoofdstel en wil ik het even met m'n instructrice overleggen 

Ze is wel te dik idd

Groetjes Evelien