xtostarlight schreef:Een emmer met de opening naar boven lijkt me veiliger als met de opening naar beneden. Wat denk je dat er gebeurd als ie op de bodem van een opznkop staande emmer trapt? Denk je dat dat meegeeft dan? Nou ik denk dat ie dan een emmer aan zn been heeft hangen, want hij trapt er zo doorheen. Trapt ie echter in een emmer die rechtop staat, dan zal ie vast even schrikken, maar dat is verder niet gevaarlijk... Maargoed dat is mijn mening. Daarbij is een cap eigen keus en daar heeft een ander imo niets over te zeggen. Ts weet zelf ook dat ze geen cap draagt. En hoezo geen rijkleding? Die is me ontgaan volgens mij, want ze heeft wel degelijk een jopper rijbroek aan met joppers.
Niet banketstaaf bedoeld hoor, geef alleen mijn mening hierover.
Ik heb vroeger (tot ik hindernismateriaal kreeg) jarenlang zo gesprongen, en dan nog een stuk hoger en met aan 2 kanten emmers. Leef ook nog steeds en het paard ook. Daarbij kan alles wat je met paard en te paard doet gevaarlijk zijn, dat risico neem je als paardengek.
Ze is mod hier, ik vind dat je als mod het goede voorbeeld moet laten zien, er word zoveel geschreven op bokt over wat niet goed is dat de mods adviseren om geen foto's te plaatsen waar je bij voorbaat al van weet dat ze reacties gaan uitlokken. Dan vind ik dat de mods zeker het goede voorbeeld moeten geven.
Verder vind ik dat je geen emmer zou mogen gebruiken als hindernismateriaal. Als een paard erin gaat staan dan steekt het afgebroken plastic zo zijn pezen in. Maar al vele discussie zijn daarover geweest. En die jodphurbroek, volgens mij is het een gewone spijkerbroek anders zou de onderkant strakker zijn.