Charlie Boy - Nederlandse Kampioenschappen Z2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EsmeeF

Charlie Boy - Nederlandse Kampioenschappen Z2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 21:52

Hello!

Zaterdag 1 maart was het dan zover, de Nederlandse Kampioenschappen Indoor 2008!
Voor mij en Charlie Boy was dit het laatste selectieseizoen en betekent dat dus ook dat dit onze laatste kampioenschappen waren. Ik denk namelijk dat we nu op ons hoogtepunt aangeland zijn, en ik ben van mening dat het 't beste is om daar te stoppen. Ik zou het eeuwig zonde vinden als Charlie Boy eerst in kwaliteit en prestaties af zou zakken voor ik hem uit de 'topsport' haal. Ik heb een super tijd met hem gehad en ben hem daar eeuwig dankbaar voor! Hij heeft me momenten bezorgd waar ik eerder nooit van had durven dromen! Gelukkig is het nog niet helemaal voorbij, want ik blijf nog zeker wedstrijden met hem rijden tot 2009, als alles goed gaat. De selecties laten we alleen mooi voor wat het is.
Ik was best tevreden over mijn proef op de NK. Een aantal kleine foutjes, maar die blijf je houden Knipoog. Ik kwam binnen op een 2e plek in het klassement en stond bij 1 jury op de eerste plek. Hier ben ik nog zeer lang blijven staan, tot het A-kader aan de start kwam! Bij hem ben ik uiteindelijk op een zeer mooie 4e plek geeindigd, wat ik een uitermate mooi compliment vind! In het totaal klassement eindigde ik uiteindelijk op een 9e plek, met een percentage van 63,90%. Geen uitbundig hoge score, maar het kan ermee door Knipoog.
Ik ben zeer blij en gerust gesteld dat ik mijn selecties en kampioenschappen op zo'n manier heb mogen afsluiten. Ik heb er nog wel wat moeite mee, maar weet dat dit het beste is.

Sorry voor het lange verhaal! Ik plaats nu wat stills van de filmcamera. Slechte kwaliteit dus, maar het is maar om jullie een impressie te geven Knipoog. Foto's staan niet op volgorde.
Het zou leuk zijn als jullie een berichtje achter zouden willen laten Lachen.. Hou het gezellig.

Liefs,
Esmée

1] Afbeelding

2] Afbeelding
Appuyement, maar beetje vreemd genomen Clown..

3] Afbeelding

4] Afbeelding

5] Afbeelding

6] Afbeelding

7] Afbeelding

8] Afbeelding

9] Afbeelding
Onze laatste groet tijdens een kampioenschap.. Ach gut

10] Afbeelding
Braaaaf paard Lovers..

Charlie_P

Re: Charlie Boy - Nederlandse Kampioenschappen Z2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 21:55

Ziet er super uit, heel fijn om naar te kijken! Heel veel plezier nog met hem!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:05

Toch een mooi laatste kampioenschap. Ja
Jullie zij een leuk stel samen.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:07

Super foto's Esmee! Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen! Bovendien vind ik het ook heel knap van je dat je zo'n moeilijke beslissing kan maken, omwille van jezelf maar in eerste plaats voor je paard als ik het zo hoor!
Super wat je allemaal met hem bereikt hebt, en je 9e plaats is een topprestatie, aangezien het A kader ook nog meedeed!! Ik denk dat er menig ruiter en amazone stikjaloers op jou en je mooie pony zijn!!

Goed gedaan!

primagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:09

Hey Es!!

Super gedaan meid, helemaal top!!!!!! OK dan! Haha!

~xXx~ Tara Lovers

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:21

Erg knap, Esmée! Zoals ik al zei, het is toch moeilijk als je zo'n druk op je hebt liggen, NK, je laatste Kampioenschap... Toch is dit denk ik een score waar je hartstikke trots op mag zijn! Charlie liep zo te zien ook erg netjes!!
Wat ik alleen erg zonde vind van het gehele plaatje is dat je op sommige foto's je hakken niet helemaal uitdrukt, maar het zijn natuurlijk momentopnamens, dus dat kan altijd een keer gebeuren Lachen.
Geniet ervan Knipoog!

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 22:41

Bedankt voor deze super reacties! Het doet me zeer goed dit allemaal te lezen!

edelweis1: Ik ben zeker erg trots, ik hamer gewoon op mezelf te beseffen wat ik heb bereikt op dit kampioenschap en de tijd hiervoor. Dat mag ik niet onderschatten, het had imo alleen maar slechter kunnen gaan! Knipoog
Het uitdrukken van mijn hakken is inderdaad een puntje, maar ik droeg deze dag mijn nieuwe laarzen, dus waarschijnlijk verklaart dat een hele hoop Knipoog.. Toch ontzettend bedankt! Lovers

primagirl: Tara meisje, ik vind het nog steeds heel erg voor je dat je zo laag gejureerd bent. Maar nogmaals: Je hebt het wel bereikt op dit kampioenschap aan de start te komen, en dat op zich is al een hele prestatie, vergis je niet! Jullie zijn een super team en jullie gaan nog veel meemaken, daar ben ik van overtuigd! Ik vind het erg leuk je eindelijk eens écht 'gemeet' te hebben! Lachen Je bent een super gezellige meid!

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:41

Gefeliciteerd Esmee! Echt super gedaan! Geeft een fijn beeld (niet dat ik anders gewend ben Tong uitsteken ) En natuurlijk heel knap om op een NK in het Z2 9e en net achter het kader te eindigen! Daar kan je trots op zijn!
Ook vind ik het knap dat je in het belang van charlie besloten hebt! Lijkt me een moeilijke beslissing.. (heb er nu al moeite mee dat ik van sup af moet..) Iig ben ik trots op je! En jij en Melody gaan er ook wel komen!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:49

Ha Esmee,
Leuk om ook nog wat foto's te zien van je NK!
Het ziet er goed uit, geeft een heel fijn beeld. Voor de zoveelste keer: Charlie en jij passen prachtig bij elkaar, echt waar!
Ik weet nog toen ik mijn laatste ponykampioenschap reed vorig jaar. Héérlijk.....maar ook heel moeilijk moment.
Geniet nog van je ponytijd!! Ja Als die wedstrijden eenmaal achter de rug zijn komen deze nooit meer terug.

sanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:55

Hey daar zijn mn toppertjes! Goed gedaan meiske, heb je toch maar ff gepresteerd! Ik wist helemaal niet dat je zou stoppen met de selecties, maar je argumentatie is helder Lachen

Nu alleen nog de hele leuke wedstrijden dus? Veel op pad met je kür dus Knipoog

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 22:58

sanne_ schreef:
Hey daar zijn mn toppertjes! Goed gedaan meiske, heb je toch maar ff gepresteerd! Ik wist helemaal niet dat je zou stoppen met de selecties, maar je argumentatie is helder Lachen

Nu alleen nog de hele leuke wedstrijden dus? Veel op pad met je kür dus Knipoog

Dat zeker, help je mee met zoeken?! Steeds als ik naar een kur op muziek zit te kijken heb ik weer zo'n zin om heel veel wedstrijden met de mijne te gaan rijden, voor het jaar dadelijk om is en ik hem te weinig heb gereden naar mijn zin! Dan krijg ik er machtig veel spijt van Clown.. Dus met deze kur wil ik zeker nog een tijd heel hard knallen meid, hij is top! En tijdens Outdoor Rosmalen gaan we natuurlijk ook proberen onze titel opnieuw te verdedigen Haha!..

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:58

Ervaring om nooit te vergeten! En in de afgelopen periode heeft hij je veel levenservaring qua rijden gegeven. Dat is wel samen tot stand gekomen en daar kan je zeker trots op zijn!

Ik vnid dat je hem erg trots hebt voorgebracht tijdens je proef. Je laat zien wat je waard bent en hebt jezelf overtroffen! Super gedaan! en op naar een nieuwe toekomst met een goed afgesloten verleden! Zo moet je maar denken.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:39

Esmee meis,
Ik vind dat jullie het super hebben gedaan! OK dan!
Ben trots op jullie hoor! Ja

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 09:36

Netjes gedaan 9e in het Z2.
Ga je nu van de zomer je paard starten ??
veel succes met de leuke wedstrijden die komen gaan.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 10:13

Veel plezier nog Esmee!
Ziet er echt heel leuk uit.
Ik vind je op Maria van den Dungen lijken Vingers aflikken
Komt denk ik door je cap en je pony:D

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 10:33

Daar heb je ze Lovers
Hun állerlaatse kampioenswedstrijd en dat met als afsluiting het NK!!! Haha! Ben zóóó trots op julile !! Haha!
Een 9de plaats na de A-kaderleden. Super gedaan!! (Heeft het duimen toch nog geholpen Knipoog )
Kan niet wachten dat ik weer bij je ben Lovers

_maartje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 11:55

he esmee, wat super zeg! OK dan!
op zo`n score mag je erg trots zijn, voor zo ver je het kan zien
geven de stills een rustig en ontspannen beeld. ( wat ik ook niet anders van jullie gewent ben Knipoog )
ik wens je nog heel veel succes op je komende wedstrijden.
x. maartje

AnneFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 13:04

Ondanks de slechte kwaliteit.. Vind ik het wel mooie momenten!
Echt .. je hebt hem super aan het lopen! Die mooie Charlie Haha!

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:32

Zijn mooie foto's op actieshot.
Alleen vertelde je dat je je nieuwe laarzen aan had. Ik persoonlijk vind het jammer dat ze vrij laag zijn zoals je op de laatste foto ziet maar het zijn mooie laarzen. (geen aanval hoor maar hou persoonlijk van hoge laarzen)

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 21:47

gefeliciteerd Esmee nette score!!

DNI

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 22:05

Esmée! Haha!
Nette prestatie!! Lovers
We moeten 'ns wat afpreken samen met Sas ofzo Haha!

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 22:12

Bedankt allemaal! Leuke reacties zeg! Haha!

Monnie: Haha, dat zal ik maar opvatten als een compliment? Nagelbijten / Gniffelen Nee grapje, zou wel kunnen Knipoog.. Onduidelijke stills he, haha Lachen.. In de ponydressuur toch wel een mooie vergelijking Vork..

Danielle: We moeten zeker eens wat afspreken ja! Super gezellig! Knipoog Daar hebben we 't binnenkort eens over Knipoog..

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 23:19

Monnie_ schreef:
Veel plezier nog Esmee!
Ziet er echt heel leuk uit.
Ik vind je op Maria van den Dungen lijken Vingers aflikken
Komt denk ik door je cap en je pony:D

Welke pony dan? Haha! Haha.

maar ziet er fijn uit hoor, leuk beestje heb je onder je kont!!

nathalie16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 08:05

leuke combinatie samen! jammer dat het je laatste kampioenschap is, maar toch heel netjes afgesloten zo! succes met de verdere wedstrijdjes die je nog gaat rijden Lachen

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 08:19

woow, dat ziet echt e cht wel super uit... ik wou dat ik mijn pony zo aan het lopen had!!!

het valt me alleen op dat je op geen enkele foto je hakken uitgedrukt hebt, zelfs heel erg opgetrokken naar mijn idee...maar ja dat kunnen ook momenten zijn!! Hoe dan ook, ik doe het je neit na, geweldige prestatie!! Haha!