pairadice schreef:Voor het mooi ben je misschien wel te groot, maar volgens mij kan het qua gewicht prima. Malle schijnt er niet heel veel last van te hebben in ieder geval. En voor de mensen hier die zeggen dat het geen fijn beeld geeft en dat de houding er niet goed uit ziet: voor iemand die pas een maand of 5 rijdt vind ik het helemaal niet slecht. Inderdaad moet je proberen wat meer rechtop te gaan zitten en je handen meer te dragen. Ik heb ook het idee dat je een beetje een "stoelzit" hebt. Probeer bij het lichtrijden eens twee passen te blijven staan voor je weer gaat zitten. Als je gewicht te veel naar achter zit, en je niet voldoende in balans bent, zal dit erg lastig zijn.
Maar al met al ziet het er leuk en vriendelijk uit, vriendelijker dan een hoop andere foto's op bokt van mensen die veel langer rijden.
Helemaal mee eens.
Maar mensen, wat is bokt weer in de aanval zeg. Vraag me af of iedereen zo kon rijden toen hij/zij 5 maandjes reed..
Sander: probeer eens vaker zonder zadel op Malle te rijden. Daar gaat je zit een hoop op vooruit!
Je zit idd een beetje 'lui' op Malle. Je moet jezelf goed aanspannen en ookal ben je aan het uitstappen; actief rijden/zitten!
Het ziet er verder netjes uit! Maar probeer idd eens op een andere pony te rijden. Zeg maar gewoon tegen Robbert dat jij op Indy moet van mij