Crisje_Lanc schreef:Mooi paard, Je rijdt hem netjes hoor. Er zit al vooruitgang in tegenover de eerste fotos. Misschien dat je een regeling kunt treffen met de huidige eigenaars, zou een leuke kans voor je zijn
dank je wel 
en ja er zit zeker vooruitgang in tegenover de 1e keer dat ik erop zat 
en ja wie weet dat er een regeling te treffen valt want lijkt me echt super als ik hem een paar keer in de week kan rijden en eventueel kan uitbrengen 
Chikkie96 schreef:Ik heb je andere foto's ook al gezien,, wel leuk nattuurlijk, maar ik vind de zelfde problemen , teugels , beugels tenen , hakken armen houding en blalabnlblalblabla , !!
wwie denkt er hetzelfde over?
problemen zijn op deze foto's aanzienlijk minder als de andere foto's
enne als je je commentaar wilt onderbouwen dan hoor ik dat graag
want wat versta jij onder: maar ik vind dezelfde problemen, teugels, tenen, beugels, hakken, armen enz enz?
ericalucasz schreef:Stoer beessie! Je rijdt hem netjes, lekker relaxed. Je zou alleen zelf iets meer mogen gaan 'zitten', minder de stoelzit, het wordt zegmaar af en toe net iets te relaxed. En dan ga je vanzelf ook je tenen wat meer naar binnen draaien.
dank je wel 
en ja ik moet mn schouders wat meer naar achter doen om het totaalplaatsje wat mooier uit te laten komen
Aline_17 schreef:heey,
Mooi paard is dat zeg!
ziet er lekker ontspannen uit, maar blijf je op foto 7 wel op je kont zitten?

dank je wel 
en ja had ook al gezien dat ik op foto 7 ietsjes uit het zadel kom 
Ariebombarie schreef:lekkere combi!

dank je wel 
Bonnie_Theun schreef:Altijd dat gezeur over wel/geen cap
Laat dat lekker aan de TS over, het is haar eigen keus

Ik vind dat je daar een
geweldig dier onder je kont hebt! Daar mag je trots op zijn!
Wat me wel opvalt (op de 1e paar foto's), is dat het daar lijkt alsof je een beetje onderuit gezakt zit, kan ook een momentopname zijn hoor! Op die andere foto's zie je het weer niet.
Verder heb ik geen commentaar voor je! Succes met deze spetter van je!!
ik luister geen eens naar het gezeur over de cap 
is idd mijn eigen keus en weet wat de gevolgen allemaal kunnen zijn 
en dank je wel 
en ja ik moet af en toe mijn schouders minder laten hangen daardoor lijkt het alsof ik minder mooi op het paard zit