Inrijden ging voor mijn gevoel redelijk goed! Dus met een goed gevoel ging ik richting het parcours!
Ik was foutloos! Dus toop weer terug op de trailer gezet, en na een paar uur konden we gaan voor de barage ook hier was ik foutloos! Ik kreeg als punten voor
binnenkomen halthouden groeten 1x 8 1x 7,5
Rijden/springen 1x 8 1x 7
Houding & zit 1x 8 1x 7
Dit leverde mij een totaal uitslag op als 5de van heel brabant van al die 80 deelnemers
Ben super trots op mijn Toop!Helaas alleen foto's van de fotograaf van mijn 1ste rondje de fotos die de vriend van mijn moeder wou maken mislukte allemaal hij was zo zenuwachtig dat hij alleen hindernissen op de foto had staan

* Wide Utopia
* Matterhorn X Burggraaf
* 5jaar (03-06-2003)
* B + 38 springen(Dit was laatste B wedstrijd)
* L1 + 0 dressuur (heb 8 maart mijn l1 debuut!)
Hier de foto's
Ik moet zorgen dat ik mee meegeef boven de sprong moet eerlijk zeggen dat ik hier niet helemaal op heb gelet door alle zenuwen....
Owja ik reed vandaag voor het eerst met mijn sponserkleding
Deken dekje jas!! Heb ook bodywarmer en dekjes voor thuis1.

2.

3.

4.

5.

6.

helemaal trots en super blij!
7.

Even alles shown
http://img91.imageshack.us/img91/9442/0019ex5.jpg
Dekje en Deken met even showen!
8.

9.

Op naar de prijsuitreiking! Doordat er 2 stellen prijzen waren kreeg ik in de 1ste groep een 3de prijs

10.

11.

Tja..hij wil nooit achteraan blijven

12.

13.

er lag een balk op de grond ik moest kiezen of over die balk of achter op de kampioen

14.

Hier lijkt het net of ik eruit wordt gestuurd
maar de kampioen moest nog een ere ronde alleen 15.

Super trots!!
http://img299.imageshack.us/img299/1489/0192lz5.jpg
Ben echt super blij! Er komt nog 1 filmpje als het lukt van het gewone parcours..
S'avonds heb ik nog meegedaan aan de 5 jarige springen dit lag tot de 1.20 (M dus) Hier had ik 1 balkje. Ik zou nog net terug mogen komen naar de volgende ronde maar dit heb ik niet meer gedaan. Ik vond het genoeg hij heeft het super gedaan!!!
Bedankt voor het kijken een reactie is altijd leukl.
Ik weet dat ik meer moet meegeven boven de sprong. In de les gaat dit wel goed. Alleen op wedstrijden ben ik zo bezig dat dit er nog bij in wil schieten. Ik ben er druk mee bezig dit te verbeteren

geweldig,