Mijn proef ging voor mijn gevoel echt super en Fuego liep heel fijn. Dat resulteerde in 218 en 204 punten, iedereen had veel puntenverschil. Tot de laatste 3 starts stond ik 4e en er gingen er maar vier door. Toen zag ik Broere Norway binnenkomen en wist dat ik wel een plaatsje kon zakken haha. was dus uiteindelijk 6e geworden met 0,94 procent verschil met nummer 4.
maar was heel erg tevreden dat ik tussen zulke goede combinaties heb gereden en toch nog 6e was geworden van de 24. en dat met zo'n klein paardje!
M'n vriendin Elise Bloemendal (eetjuhhhh op bokt) was mee, die heeft de foto's gemaakt en ik heb toestemming om ze hier neer te zetten. de kwaliteit van de foto's zijn slechter geworden door het verkleinen en uploaden.
dit is trouwens de eerste keer dat ik wat plaats, hier komen de foto's en commentaar mag natuurlijk, maar hou het netjes.
Oja, degene die Fuego al eens eerder hier op bokt hebben gezien, zullen wel aan de foto's kunnen zien dat het de goede kant op gaat met z'n bespiering!
Even losstappen.

Losrijden, let niet op mijn zit, ben aan het lichtrijden.

Dit vind ik een mooie foto, hier is zie je goed dat hij meer bespiering heeft gekregen.

Appuyement naar rechts.

Hier tilt ie mooi z'n beentjes op, alleen jammer dat ie wat kort in z'n hals wordt.

Inzet appuyement, vind ik persoonlijk een mooie foto zo met dat licht.

Weer rechtmaken na een appuyement.

Dan m'n proef..

Galop.

Appuyement.

Slangenvolte in galop.

Fuego z'n mooie koppie.

Nog een keer..

Hier moest ie even de macho uithangen en hinniken.

Deze vind ik heel leuk, van Fu en mij samen.

en als je hier toch bent, laat gelijk even een berichtje achter..

).