Heey!Sinds kort rijd ik naast mijn verzorgpony Katinka ook een 4 jarige pony bij, namelijk Vanity.
Vanity is de verzorgpony van Simone (minka op bokt) maar zij en de eigenares zochten nog iemand erbij voor 1 a 2 keer per week, en dat ben ik dus geworden.

Op het moment doe ik Vanity vaker dan die 1 of 2 keer, aangezien Simone op het moment in Suriname zit.

Ik ben nog het meest bezig met longeren, grondwerk en dat ze goed naar me luistert als ik er naast sta, maar af en toe klim ik er ook even op.
We zijn vooral bezig met veel voltes en slangevoltes, omdat ze stelling en buiging nog moeilijk vindt.
Vandaag was Marieke (casperrr) mee en ze heeft een aantal foto's van ons gemaakt. (hartstikke bedankt!
)Het is nog lang niet perfect, maar er is al goed verbetering te zien met de eerste keer dat ik op haar reed, zo'n maand geleden. ( [HAW] Stoere 4-jarige poownie @ work! ). Ik heb tot nu toe alleen les gehad met haar aan de hand (longeren etc) maar a.s zaterdag krijg ik ook les als ik er op zit.

Nou, ben benieuwd wat jullie er van vinden, commentaar graag, maar houd het vriendelijk!

Nathalie.

[1] Eerst even los om dr ei kwijt te kunnen...

[2] ...en voor dr rek en strek oefeningen!

[3] Er op, na het losstappen (waar geen foto's van zijn) een drafje.

[4] Inzet volte

[5] Idem

[6] Marieke is enggg
En die voeten van mij! 

[7]

[8] Hier gingen we van hand veranderen

[9] Hier valt ze dus wat op de voorhand, iets waar we hard aan moeten werken.

[10]

[11] Teveel stelling naar binnen

[12]

[13]

[14]

[15]
Ik moet heel erg op mijn tenen letten, op dat ik niet naar beneden kijk en dat Vanity dus niet op de voorhand valt.
En m'n beugels misschien een gaatje langer.