Eindelijk weer een topic van ons!
Afgelopen zomer waren Leandro en ik Drents kampioen in de B-dressuur, wat een grote verrassing was.
In januari (dit jaar) zijn we (eigenlijk tegen mijn wil in, ik vond dat we er nog niet klaar voor waren) naar de L1 overgestapt. We hebben de selecties van de kampioenschappen gereden, en we mochten door, ook al was ik absoluut niet tevreden over de proef.
Op 9 februari waren de kampioenschappen, tegelijk onze 5e wedstrijd L1. Om het verhaal kort te houden, we werden KAMPIOEN!!!! Ik had het echt nooit verwacht! En nog steeds geloof ik het eigenlijk niet, ik was compleet overdonderd. we hadden precies 60% (178 en 182).
Maar natuurlijk ben ik erg trots op mijn knappe kerel!!!

Omdat ik niet genoeg At Work foto’s had van het kampioenschap, en mijn zus zo lief was om foto’s te maken van het rijden, voeg ik de foto’s samen.
Wat info over Leandro:
Hulstkamp’s Leandro
Aester El Niño x Anjershof Rocky
D-pony ruin
2003 (nu dus bijna 5)
L1-dressuur
Het rijden gaat hard vooruit! Leandro heeft er plezier in en wordt zelfs erg fanatiek, hij wil het graag goed doen. Er zijn nog erg veel dingen die beter moeten, dat weten we en daarom werken we ook hard!
Bij het wijken komt de voorhand soms (iets of bijna) voor, dit vinden wij op dit moment tijdens de training niet zo erg, aangezien het voor ons moeilijk is de achterhand mee te nemen.
Ik stel hem met trainen vaak iets lager in, dat is bewust. Soms komt hij wat te diep, dat betekent dat de achterhand niet actief genoeg is, dus dat is niet bewust.
De bak is btw ook wat zwaar, dit weet ik en ik houd er rekening mee met rijden.
Enjoy!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Hij komt hier iets te diep, en blijkbaar had ik dat door, want ik maak hem actiever. Er zit dus iets meer spanning in dit plaatje, maar dat mag soms ook wel.

8.

9.

Ja, ik ga iets scheef zitten, ik had het zelf ook door, maar daar werken we dus ook aan.
10.

11.

12.

13.

en nog een galopje, ik zit echt raar
http://img408.imageshack.us/img408/7191 ... 813xj7.jpg
14.
!
ghehe nee grapje .. ! het ziet er echt super uit
!
moeten wel mooie prijzen zijn natuurlijk
Heel grappig! Ik ben idd heel kritisch, en dat is eigenlijk positief, maar ook negatief.