Hier wat foto's van Imago. Hele achtergrond verhaal voor verveelden of geinteresseerden in mijn profiel
Ik heb Imago zo ongeveer 6 jaar geleden voor het laatst gestart en nu wil ik hem weer gaan oppakken omdat hij nog zo lekker fit is en we er allebei nog zo ontzettend veel plezier erin hebben (en dát is voor mij dan ook het allerbelangrijkste). Vandaag reed ik dus mee in de Z2...ons debuut als het ware. We zijn officieel ZZ-licht met 4 wp's geklasseerd maar dat is wel van een tijdje geleden.
Ik ben bezig met de aanschaf van een nieuw zadel omdat mijn zadel véél te krap is geworden (passier GB is overigens te koop...). Tot de tijd dat mijn zadel klaar is (wordt op maat gemaakt) heb ik nu sinds donderdag een leenzadel. Dit leenzadel ligt goed op mijn paard maar is voor mij te groot wat resulteert in een niet zo makkelijk zittende ikke en mijn paard zít al niet lekker. Mijn houding is dus niet optimaal maar het ziet er minder erg uit dan dat het voelt
Het resultaat mocht er zijn want ons debuut werd beloond met 216 punten in de 1e proef en 212 in de 2e proef. Ik krijg les van Nico Verwer en weet dat er aan bepaalde punten gesleuteld moet worden (bv. mijn schouders in de appuyementen, zit zo krom als een hoepel).
Commentaar is logisch hier op bokt (dus ik vráág bij voorbaat al om problemen hahahaha ). Nee, maar even serieus, het was onze eerste wedstrijd samen voor het eerst sinds 6 jaar en bovendien op een leenzadel wat het dus íetsies ongemakkelijker voor mij maakte.
Heb na mijn proef de jury zelf nog even om commentaar gevraagd en die was nét zo eerlijk zoals mijn gedachten erover zijn. Mijn paard heeft niet zijn bouw mee zoals de doorsnee dansmariekes van tegenwoordig en hij wordt dit jaar ook 18 natuurlijk dus tja, de boel is iets minder soepel. Vooralsnog vind ik het geen verkeerd resultaat en ben ik hartstikke trots op 'die ouwe'...
1e proef binnenkomen en groeten

Travers links:

Appuyement in draf naar links:

Lancering amazone:

Keerwending om achterhand naar rechts:

Lekker bekkie (paard dan
)
Appuyement naar links in galop:

Brááf paard (na 1e proef):

Crea bea appuyement

Middendraf:

Uitgestrekte:

Nog een keer strekken:

. Daar zou ik onwijs trots op zijn, ga vooral zo door! 

) in de binnenbak gebeurd 
!