Ik merk dat mijn houding achteruit is gegaan(vergeef me de schoonheidsfoutjes, ik werk eraan;) ) en dat ik op veel slordigheids foutjes stuit. Ook Flame is niet meer in super goede conditie maar hier werken we aan.
Ik kwam er trouwens achter dat ik mijn memorykaartje voor mijn camera was vergeten
ik kon dus helaas maar 15 fotos maken, een selectie was dus ook niet moeilijk aangezien de fotograaf ook een aantal fotos heeft laten mislukken door overbelichting
!iets te diep..

flame wil niet goed actief worden onder het wijken hierdoor verslonsd mijn houding een beetje en dus kantelt ze haar hoofd door verkeerde hulpen. iemand misschien tips om haar actiever te krijgen?

had misschien iets meer rechtop mogen zitten

ik heb vaak last van te lange teugels met schouderbinnenwaards hierdoor komt het er soms wat slordig uit te zien, tips?

ik krijg mijn binnen hak niet meer goeduitgedrukt op een volte, tips
?
Issabella heb ik ook sindsdien niet meer gereden wel zijn er kleine kids geweest die erop hebben rond gecrosst... ze is nu heel hard in de mond en moeilijk te sturen... ook is ze ontzettend sloom en moet ik echt goed aanschoppen voor ze eindelijk actief is... heel jammer
!Ik heb haar vandaag voor het eerst weer gereden nadat ze een half jaar heeft stil gestaan.
Ik heb haar slechts een kwartier gewoon goed vooruit gereden maargoed toch een paar kiekjes

. ik let er heel er op maar op de 1 of andere manier glijd de teugel gewoon steeds door mijn handen heen.
Veel plezier er nog mee.