ze liep erg lekker!
de 1e proef waren we 1e met 186 punten
de 2de proef waren we wederom 1e met 185 punten

ik ben zo trots!
nou ja genoeg gepraat hier de foto's:
losrijden:

1
de 1e proef:

2

3

4

5

6
de 2de proef:

7

8

9

10

11

12

13

14
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

op naar het L2! 
hoi anous!
Je hebt aardige punten ze ze staan soms best in 'er buik.
En super debuut met deze punten! Gefeliciteerd!
), gaat immers ook om ontspanning in de proef

wat had je gekregen voor wijken?
zeker een 7 ofzo ? 
M_Vainqueur schreef:Wouw ziet er netjes uit hoor! gefeliciteerd met je punten! en prijzen!

xLaus_ schreef:jammer dat ze zo donker zijn,
maar ziet er super uit
gefeliciteerd

FunkyMistiC schreef:Nou je debuut ging super toch?!
Vind het echt een super mooi paard,
een puntje: Let soms wat op je beenligging,, die is soms wat te ver naar achter, Verder super!

VivaLaVida schreef:netjes joh! ziet er goed uitop naar het L2!

Martine_m schreef:hoi anous!
het ging echt super!
aantal puntjes waar je nog aan moet werken maar daar hadden we het gistere ook al over!
gaat helemaal goed komen met jullie!

unica schreef:wow gefeliciteerd

OoappeloO schreef:Beetje op je hielen en sporen lettenJe hebt aardige punten ze ze staan soms best in 'er buik.
Ook loopt ze soms wat diep imo.
Verder vind ik het er erg netjes uitzien!En super debuut met deze punten! Gefeliciteerd!

Rozanne schreef:Goede punten hoor!
Maar waarom gebruik je zo veel je spoor? (Is het een Wieltjes Spoor?)

MontyRulezz schreef:Goedzo!! Ik wist wel dat jullie er klaar voor waren hahahaha.
2x 1e!! Super!!
Ik vind het algehele beeld er heel netjes uitzien. Ze blijft lekker ontspannen lopen, zet haar achterbeen goed eronder en het wijken gaat ook heel netjes.
Verder wil ik nog even zeggen dat ik vind dat je een goede houding hebt.
dank je wel 
(zenuwen)
sunnymay schreef:het ziet er allemaal erg makkelijk uit (wil niet zeggen dat dat je hele proef zo het geval was want ik was er niet bij), gaat immers ook om ontspanning in de proef
Wijken ziet er netjes uit. Maar kan verder niet goed oordelen over de rest van het rijden door de donkere foto's.
Denk dat je super te vrede mag zijn met je debuut (weet dat je dat bent)!! Top gedaan!!

viefdepief schreef:Dat is nog eens een mooi debuut
Gefeliciteerd. Foto's kun je met een simpel bewerkingsprogramma trouwens gemakkelijk wat toonbaarder maken

MelanieB schreef:Tica!
Super gedaan Anous, er schuilt een talent in 'm haha!
Tot over 2 weken!

GinnyBanshee schreef:heyyy!! dat ziet er goed uit!!wat had je gekregen voor wijken?
zeker een 7 ofzo ?
gefeliciteerd met jou punten en prijzen,geweldig! wanneer moet je weer!?

jaja dat kan ze wel haha

Melanieetjuh schreef:Ziet er wel leuk uit!
Alleen lijkt of ie wat op de voorhand valt..?

just_kiki schreef:haha ziet er mooi uit
ben ook wel benieuwd naar je punten van het wijken

Ik wist gewoon dat er winstpunten van kwamen haha
MelanieB schreef:Ja, ik bedoel Jullie natuurlijk

mandy13 schreef:Hey Noes!
hoe is het nou met je?
Het ziet er goed uit! Gefeliciteerd met je punten en prijzen, een super debuut!!![]()
Ik moet met Magic eerst nog naar een oefenparcour (met het idee van een wedstrijd) en als dat goed gaat dan kom ik weer! ik heb nu ook een startkaart met een ander paard (Melody, staat in profiel, 13jarige merrie v. farmer) dus hopelijk duurt het niet lang meer voordat we elkaar weer zien op wedstrijd
Doei, groetjes Mandy

hahaEdenLoverr schreef:Gefeliciteerd!![]()
Ze hebben een fijne bak he?

Amber_ schreef:Het zag er super uitIk wist gewoon dat er winstpunten van kwamen haha

egnie schreef:Heb je springwedstrijdfoto's ook gezien en ik denk dat dressuur op het moment meer jullie ding is. Je houding is in tegenstelling tot het springen erg netjes. Je weet het aandachtspunt al, te weten je hak. Probeer die laag te houden. Maar gefeliciteerd met je super debuut!

Ziet er echt netjes uit meer kan ik niet zeggen!