Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SuzanneW schreef:Ja, iemand van stal zei ook al dat ik het bit iets hoger of juist lager moest hangen. Zou dat misschien helpen?
aerdenhout1 schreef:Ik denk eigenlijk dat het veel beter gaat helpen als je niet zo in de mond van je pony trekt en leert rijden! Ga in gods naam les nemen van iemand die jou kan helpen om dit te voorkomen.
Alhoewel ik eigenlijk denk dat dit weer een reltopic uitlokker is! een SA dus!
aerdenhout1 schreef:Ik denk eigenlijk dat het veel beter gaat helpen als je niet zo in de mond van je pony trekt en leert rijden! Ga in gods naam les nemen van iemand die jou kan helpen om dit te voorkomen.
Alhoewel ik eigenlijk denk dat dit weer een reltopic uitlokker is! een SA dus!

Ukster schreef:ze gaf zelf aan dat haar oude bit iets te klein was en nu een nieuwe heeft en de hoekjes blijven uitscheuren.
wat ik denk is dat je oude bit niet goed was en het daardoor gebeurde en ze open blijven doordat je ze niet goed laat genezen.
eerst de wondjes 1 a 2 weken goed laten helen, dus alleen zonder bit doen.
en dan weer proberen met bit rijden.
dat máken jullie (diegene die fel.. en niet terecht fel reageren) ervan ja!
Equidea schreef:Heb je ook fotos van het rijden? Misschien dat daar iets op te baseren valt.

Nadya schreef:Ik wil niet vervelend zijn, maar het lijkt mij een goede reden om eens bitloos te overwegen.![]()
Met gescheurde mondhoeken toch met bit blijven rijden, zou ik niet op mijn geweten willen hebben.
SuzanneW schreef:Nadya schreef:Ik wil niet vervelend zijn, maar het lijkt mij een goede reden om eens bitloos te overwegen.![]()
Met gescheurde mondhoeken toch met bit blijven rijden, zou ik niet op mijn geweten willen hebben.
Maar ik rijd ook fanatiek wedstrijden. Zou ik daar dan eigelijk mee op moeten houden?
SuzanneW schreef:Nadya schreef:Ik wil niet vervelend zijn, maar het lijkt mij een goede reden om eens bitloos te overwegen.![]()
Maar ik rijd ook fanatiek wedstrijden. Zou ik daar dan eigelijk mee op moeten houden?