De foto's zijn gemaakt met een telefoon en vanaf het paard (ilanda zonder zadel). Dus de foto's zullen niet helemaal perfect zijn.
En ze staan niet helemaal op volgorde en ze zijn met tussenpozen gemaakt ivm losrijden en ongeduldig paard onder mijn kont
Vandaar ook zo nu en dan een orotje in beeld

Maar genoeg gel*lt hiet zijn de foto's!!!
Het commentaar laten we aan jullie over!!
1 Lekker losstappen

2 Al een beetje aan het oppakken

3 Draf

4 Draf

5 weer even goed oppakken

6 Draf

7 Galop

8 Draf en nog iets maar weet niet meer wat

9 Draf verruimen

10 Galopje

Foto's van de linksom zijn er niet veel van gemaakt, degene die gemaakt zijn waren te donker.
Wees lief met het commentaar, de ruiter in kwestie zal zelf ook reageren in dit topic.
. De pony wil graag opgekropt lopen, ik ben nou aan het proberen om hem wat ronder te krijgen zodat hij ook minder kort word in de gangen gelukt.
? Wat gebeurt er als je de teugels wat losser laat? want ik vind dat die foto's waar je hem niet 'oppakt' er beter uitzien dan de foto's waar bij staat 'even oppakken'.
en ik doelde ook niet op dit commentaar. Maar ik kan jullie vertellen dat ik mijn handen niet vast zet, maar ze inderdaad wel op verkeerde plek houd waardoor dat waarschijnlijk zo lijkt
. Op mijn KWPN word je ontzettend afgestraft wanneer je dat doet, dus wat dat betreft heb ik een goede leermeester.
.