Voor degene die ons vorige topic gemist hebben zal ik even een quote plaatsen daar uit

Citaat:Anders dan jullie van ons gewend zijn eerst even een verhaaltje (hoop dat jullie de tijd nemen om het te lezen)
Het rijden ging bergafwaarts in November, erg bergafwaarts, het dal werd dieper. Na onze 2 onderlinge wedstrijd ben ik gestopt met rijden en is osteopaat (xxheleen hier op bokt) langs geweest. Na de eerste behandeling rustig op gaan bouwen, maar na 3 keer rijden was he tweer van voor af aan begonnen heb toen Heleen weer gebeld en die is weer langs gekomen. Fool had een grote blokkade precies achter het zadel die er al een veel langere tijd zat. Na 2e behandeling is ze door Heleen zo goed als pijn vrij verklaard en is het nu vooral een kwestie van laten ervaren dat ze ook geen pijn meer krijgt. Ik ben toen opzoek gegaan die op een vriendelijk wijze zowel mij (veel angst waardoor veel spanning, weinig vertrouwen meer) als Fool (bang om pijn te krijgen) te begeleiden. Dit hebben we gevonden. Ik had voor mezelf besloten als dit niet zou gaan en helpen ik opzoek ging naar trainingsstal... Gelukkig is het tegendeel waar en lukt het ons wél Ik les nu 2 keer per week (zijn ok enige keren dat we rijden, omdat ik nog niet alleen durf, ook omdat methode van rijden gewoon 'anders' is en stel het gaat fout is het toch 4 weken met veel vooruitgang weg gegooid en dat zou zonde zijn). Ik les nu 4 weken bij haar en gaat echt ontzettend goed. We zijn als het ware opnieuw aan het beleren. De les is op holistische wijze en ik ben heel eerlijk als ik zeg dat deze methode me best wel bevalt
En even een link naar het vorige topic: [HAW] Volley @ work na lange tijd
Zoals op foto's te zien is komt mijn houding hier best een beetje onder te lijden, we zijn hier wel wat meer op aan het letten zodra Fool lekker ontspannen is, want dat gaat op het moment voorop

Wat puntjes die ik zelf al kan aangeven:
- Hoofd omhoog
- Ellebogen aansluiten
- Hakken uitdrukken & benen op hun plaats houden
- Handen rechtop en goed naar voren houden, geen knik in pols

Wees aub ene beetje lief voor ons

met foto's van knappe Fool?