Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bergje schreef:Heb je al eens geprobeerd om dat met de mensen te bespreken die bij je rijden? Ik neem aan dat dat vaak dezelfden zijn. Misschien kunnen ze je een beetje gerust stellen. Het komt me wel bekend voor, ik heb dat ook wel eens dat ik met anderen in de bak opeens niks meer kan. Ligt er wel een beetje aan wie het is.

mariska32 schreef:het zou best kunnen dat je je op een recreatie stal sterker voelt.
hou er wel rekening mee dat waar mensen zijn er geroddeld word.
onzeker zijn is iets wat in je aard zit en je zal jezelf MOETEN sterken wil je je dingen kunnen blijven doen.
toch denk ik ook dat jij je beter gaat voelen op een wedstrijdvrije stal.
succes.
Noujaa.. voor een deel. Ik ben ook erg onzeker op mijn eigen paard, die ik nu dan pas 3 maanden heb. Ik weet dat ze nooit wat zou doen van bokken of iets, maar ze kan behoorlijk hard galloperen en ik wordt onrustig als er veel lawaai in de bak is. Bij mij helpt het erg als ik erop let dat ik me goed ontspan. Bekken kantelen, handen rechtop en voeten uitdrukken. Misschien kan je het eens proberen
Mijn paard wordt er rustiger van
maar toch bedankt. 
. maar ik probeer gewoon nu tegenwoordig als mensen komen kijken,
.
! 
en inderdaad merel. heb er enorm zin in van stal te veranderen. en het is inderdaad zeer moeilijk, maar zoals ze zeggen, moeilijk kan ook.