Even wat info over Saffron (voor degenen die hem nog niet kennen
), Saff wordt in mei 4 jaar en is nu alweer bijna 5 maandjes is mijn bezit. Toen hij bij mij kwam was hij wel al ingereden, maar moest hij nog wel doorgereden worden.Ik sta nu sinds 2 maandjes op een nieuwe stal, helaas is hier van serieus rijden niet echt veel sprake geweest ivm blubberbak. Maarrr.....nu geen excuses meer, we kunnen eindelijk aan de slag! Binnenkort gaan we ook weer beginnen met lessen.
Alweer 1,5 maand terug ons eerste rijtopic geplaatst --> [HAW] Saffron en ik @ work
We zijn dus sinds een weekje weer wat actiever aan het rijden en het gaat al een stuk beter
Hij vind het momenteel erg makkelijk om achter de teugel te kruipen waardoor hij niet meer voorwaarts loopt, maar ook dit gaat al een stuk beter.Het ging de afgelopen periode met school zo goed dat ik wel vond dat ik weer wat nieuwe spulletjes mocht kopen
Op zijn dekje en zadel na werd hij dus helemaal in het nieuw gestoken 
1. Als eerste even zn koppie, met zn nieuwe hoofdstel

2. Even instappen.

3.

4.

5.

6.

7. Mooi plaatje
(vind ik zelf dan...
)
8. Na het rijden nog even naar buiten geweest. Als je je afvraagt waarom er een grote stip op mn hoofd zit, die was niet toonbaar
haha
9. En nog even een galopje.

10. En als afsluiter weer zn lekkere koppie

Mijn eigen commentaar:
* Op mijn handen letten ivm piano handjes
* Vooruit blijven kijken
* Op mijn benen letten (stiller houden, hakken uitdrukken en voeten recht houden)
* Saffron voorwaarts houden (hij is liever lui dan moe en probeert regelmatig onder het werk uit te komen door zo langzaam mogelijk te gaan
)xx Jenn
En ik vind je setje echt geweldig
Je nieuwe hoofdstel staat hem ook goed.