Maar...toen ik ook 7 was mocht ik ook op les en ging ik mee op ponykamp. Ik ben dat kleine overmoedige meisje in rode regenjas

En dit was op datzelfde ponykamp

Hier reed ik een wedstrijdje op Vla-Flip, een Lipizzaner-kruising. Beestje staat nu nog (spierwit) op de stal van Pliva en heeft een heerlijk bejaard leventje.

En hier zit ik op Karin, de pony die ik via bokt weer op het spoor kwam doordat Maaike van de Vis haar gekocht had op haar oude dag. Ik heb vroeger erg veel op Karin gereden, het paardenwereldje is maar klein.

En ja, mijn zus en ik waren al aangestoken met het paardenvirus en ook mijn nichtje is toen gaan rijden. Hier komen we net terug van een strandrit op Vlieland. Ik zit hier op Romano, erg gaaf paardje, helaas een paar jaar later overleden.

En tegen die tijd was ook Pliva nog een heel jong ding. Mijn zus is toen uren met haar in de weer geweest, wandelen, zadelmak maken, inrijden...En hier was ze dus nog bijna helemaal zwart!

Hier kwam ik Matador nog tegen, m'n bijrijdpaardje van 2,5 jaar geleden. Het was een leuke E-pony van Samber met een heel eigenwijs koppie (en karakter!).

En nog twee foto's die ik tegenkwam: onze cavia's Feetos en Kwestie (op transport

En ons lieve hondje Banja (links) met haar broer Arza (rechts) voordat we naar de Jonge Hondendag in Apeldoorn gingen.

En nog een foto waaruit blijkt dat sneeuw toch ook wel iets heeft, ondanks dat iedereen zo klaagt over koud...