Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mik_ schreef:@ puckieh8; Ik heb er inmiddels opgezeten, en helaas werkt dat niet bij mij.
Ik schrok van alles, bakdeur die dicht ging, etc. Terwijl dit koudbloedje geen spier verrekt. Die van mij helaas dan wel 
Ik schrok van alles, bakdeur die dicht ging, etc. Terwijl dit koudbloedje geen spier verrekt. Die van mij helaas dan wel 
;)
)" Maar het probleem ligt helemaal bij mij. Mijn paardje gaat helemaal niet hard, ze is helemaal niet wild, ze voelt haar gewoon goed in haar vel. Als ik les krijg van mijn instructrice (2x in de week) gaat het hardstikke goed, soms nog wel een beetje bang maar dan heb ik toch een beter gevoel. Maar als ik alleen moet rijden denk ik altijd, ze gaat het weer doen. Mijn instructrice zegt dat dat vertrouwen wel weer komt en dat we dan gewoon even een stap terug moeten doen en de galop even laten waarvoor het is (het is namelijk in galop gebeurt, en dat is juist haar probleem nog een beetje nu). Een vriend van mij zegt dat we gewoon weer even moeten wennen aan elkaar, en hij zegt zelf om ergens anders eens te gaan rijden waar het groter is om het tempo terug gewoon te raken.. Ik vind dit wel érg jammer voor mijn paard, omdat ze een doodeerlijke merrie is, ik hoop dat ik mijn vertrouwen snel terug heb! 
Succes!
Ik moet er dan gewoon even doorheen en dan is alles weer okee. Heb wel eens jankend er naast gestaan (lang verhaal, kl.ote bok, echt een ***), en als iemand me dan 'dwingt' doe ik het en meteen gaat het goed.
!