Daar zijn we weer wise en ik
We zijn naar een andere stal verhuist i.v.m dat ik knie klachten kreeg en dus een stal dichterbij moest zoeken
We hebben gekozen voor http://www.manegedesteenenkamer.nl en het bevalt ons hier prima

Ik krijg nu les op een hele andere manier (dressuur en springruiters zijn toch wel een groot verschil)
En moet zeggen dat het nu heel veel beter gaat.
Wise kon op een gegeven moment geen rust meer vinden , liet hem te hard voorwaarts lopen en kwam dus door geen rust in zijn lichaam steeds vaker tegen de hand.
Na een tijdje ben ik dus gestopt met les nemen de klik samen was er niet.
Op deze nieuwe stal werd mij aangeraden om een goque te kopen zodat hij de rust kon terug krijgen en weer leerde mijn hand te volgen.
Ja een stapje terug dus NO PROBLEM meteen gedaan.
Ik wil toch een paardje wat het leuk vind om te rijden ja toch?
iK Rijd nu 1.5 week met de goque en krijg nu langzamerhand mijn paardje weer terug.
Hij gaat weer zakken (loopt soms op de voorhand maar dat liever als tegen de hand!!!! eerst maar weer eens willen zakken)
Voor de foto toch even de goque afgedaan..
Ik ben zo trots
Hij wordt weer als van ouds!!!wees niet te hard voor ons wise is niet lang onder het zadel (vanaf mei 2007) en we doen alles rustig aan.
Nou hier komen de foto's .

Gek op zijn baasje
( ik stond er voor !!)
In het begin tegen de hand en naar binnen vallen

Maar we kunnen het wel
alleen mijn handen mogen wat rechter hihi
we beginnen zelf weer met schuimen bij het bit

staan moment

wat meer stelling vragen op de volte.

en zijn heerlijke koppie

nog even samen buiten.
Citaat:De foto's zijn gemaakt door Nina ninaphotography en haar naam hier op bokt is niien_voor alle soorten foto's is zij beschikbaar.
Plaats je een berichtje?
IK sta open voor commentaar maar houd het vriendelijk

p.s mijn eigen commentaar:
-heb geen pianohanden maar moet mijn vuisten i.pv omlaag omhoog buigen.
- omhoog kijken.
- tenen draaien.
groetjes dominique en wise
Wat heb jij een mooi paard zeg!
Ziet er netjes uit! Mooie, luxe stal ook!