Sinds lang is mijn Erosje terug thuis! Hij is ongeveer 3.5 jaar en is weggeweest om hem goed laten op te leren. Ik ging dan ook regelmatig naar daar om op hem te rijden maar nu is hij terug!
Mijn zus is meegekomen en heeft foto's gemaakt, zo kon ze haar nieuw fototoestel testen.
Ik heb me echt geamuseerd met rijden vandaag.
Wonder boven wonder was meneer echt heel braaf! Toen hij opgeleerd werd en hij meeging was het altijd wel wat. Echt verwonderd en hij liep super!
Het is geen dressuurpaardje maar meer springgefokt (zoon van Vito, dus kleinzoon van Darco
). We hebben dan ook wat cavalleti's gelopen en daarna de 2 hoge op mekaar en een paar sprongetjes gemaakt. Maar daar heb ik geen foto's.Graag opbouwende commentaar, er moet nog veel gewerkt worden maar ik ben blij dat hij zo goed ging!
Ik moet vooral oppassen met mijn tenen! Echte kapstokken
Oja en de plekken op zijn schouders dat is van het deken dat eigenlijk te groot is en daarom schuurt.
Genoeg gezaagd
De foto's 
1. Hier was ik aan het lachen.

2. Deze heeft wel iets; Alleen mijn tenen!

3.

4. hier ziet hij er klein uit

5. Mooi kontje

6. Zie eens hoe die oortjes staan! Schattig!
ik moet hem goed aansporen om hem de eerste keer erover te krijgen, hij prult graag.
7.

8. heel attent

9. Een beetje wazig

10. en goed briesen, hij is echt heel ontspannen en dan briest hij ook veel, wat goed is.
Opbouwende commentaar is welkom!
Ik heb ook gegalopeerd en uitgestapt en ingestapt enzo alleen geen foto's van!
Groetjes Amelie!
achja, wie heeft er geen last van dat de tenen soms een eigen leven lijden? Ik vind dat eros netjes loopt...en idd die oortjes bij die cavaletti's