!@ pessoawork wel te verstaan
Dressuur staat even op een laag pitje, maar hij krijgt nog wel regelmatig beweging aan de longe en lekker wandelen en spelen. Spiertjes die ie had moet ie natuurlijk niet verliezen
!Dekje heb ik van vriendje gekregen vandaag, staat hem leuk

Vandaag even aan de longe gezet, en vriendje wou wel foto's maken. Hebben de Nero fans ook weer een idee hoe het gaat met ons

Even warmstappen

Draven, nog niet erg actief

Zo gaat ie goed, hoofdje lekker laag!

Andere kant op, knap hoofdje

Toen de pessoa er even afgehaald, want merkte dat ie een beetje opgefokt was, en zijn energie kwijt wou. Uitrazen op Nero's manier is niet verantwoord met een pessoa

Hier nog rustig

Even de benen strekken

En dan helemaaal los

En brave pony

Het gaat overigens prima met ons, Nero staat lekker de hele dag op de wei, wordt paar keer in de week gelongeerd en verder wandel en speel ik wat met hem
En heel af en toe klim ik er even op als ik ga longeren ga uitstappen, of enkel een klein rondje door de wijk
. Het is een hardstikke vrolijke pony, begroet me altijd met een uitgebreide hinnik en een knuf, dus een hekel zal ie niet aan me hebben 
Als ik een bepaald aantal kilo's eraf heb dan pak ik het dressuren weer wat op. Zit ik op mijn streef, dan begint de zware arbeid weer voor hem
die kan lekker uit zijn dak gaan!!

)