Banshee's eerste show!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GinnyBanshee

Banshee's eerste show!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 19:23

Banshee had haar eerste demo zaterdag Tong uitsteken het ging best goed, alleen ik was best wel nerveus en heb een beetje te gehaast gereden.. Ook was de muziek veel harder dan normaal dus Banshee was HYPER! Ik ging haar dus heel veel tegen houden en daar door zie je vaak problemen met lengtebuiging op de fotos..
Wij zijn hierop hard aan het trainen en vaak gaat het super in de les, maar op wedstrijd begint ze toch weer te kort in haar hals te lopen, of te diep, door mijn spanning denk ik, dus tips zijn welkom!!
haar draf is iig veel beter/ruimer geworden, dankzij veel overgangen en veel schakelen.
hier zijn de fotos dan Haha!

(deze 2 nog van onze les vrijdag)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JSR4BEJW.jpg
Afbeelding

en losrijden voor de show
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CKNFVPK7.jpg
Afbeelding

en de show: binnenkomen
Afbeelding
volte 10m rechts
Afbeelding
schouderbinnenwaarts
Afbeelding
stappen
Afbeelding
spaanse stap
Afbeelding
uitgestrekte galop, banshee ging alleen heeeeel erg hard
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MRVPM8KL.jpg
Afbeelding
erg verzamelde draf omdat ik iets te snel was
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y8KZGK78.jpg
en uitstrekken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
travers
Afbeelding
en de sliding aan het einde (gevolgt door steigeren)
Afbeelding

aub leuke tips en commentaar Tong uitsteken want oneliners worden toch weer verwijderd Lachen
frans en jeffrey, nogmaals bedankt voor de fotos!
Laatst bijgewerkt door GinnyBanshee op 28-01-08 19:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Keet

Re: Banshee's eerste show!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:25

Vind het toch altijd knap wat je met banshee bereikt, maar moet zeggen dat je veel te veel poeha aan haar lijf hangt
en springschoenen met bont én bandages én een borsttuig met veel bont én een zadelbontje

zou het graag simpeler en meer basic zien in een show, er blijft weinig pony over onder al die dingen

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:27

ja het was heel erg spectaculair om te zien.
ben onwijs trots op je en op banshee.
Laatst bijgewerkt door jefreyginny op 28-01-08 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Schimpie

GAAFSTE FJORD VAN BOKT, en ik vind dat je een hele nette zit hebt!
Maar inderdaad iets teveel poeha aan haar lichaam (mijn mening) en jammer dat je niet een mooi jasje aanhebt... Haha!
Achja moet toch iets te zeuren hebben Bloos

BE_GENTLE

Super gaaf weer Lachen maar dat dressuur hoedje past niet echt bij je outfit Tong uitsteken jij ook altijd met je sweaters hahah.. en banshee tja die ziet er nooit verkeerd uit..

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:28

ik vind jou en banshee echt een geweldige combinatie , vind het er heel mooi uitzien heb in een ander topic gezien de sliding stop en het steigeren vind het er echt spectaculair uitzien en netjes uitgevoerd, ga zo door zou ik zeggen Tong uitsteken

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:28

Wow, ziet er echt super uit ! Haha!
Vind het er héél mooi uit zien, ga zo door !

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 19:29

hahah oke Tong uitsteken
ik laat kelly volgende keer mijn setje uitkiezen!! haha zij is er veel beter in!
bedankt voor de leuke reacties Haha!

HorsesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:32

Heeej,
Ziet der echt goed uit hoor.
Ja afentoe wat meer lengte in de hals.. maarja ik denk dat Banshee gewoon wat spanning gevoeld heeft. Naja ik vind het er echt netjes uitzien.
Al dat bont vind k ook mooi. Ik hou wel van zon dingen, en het staat haar echt super.
Jullie zijn een TOP combinatie!~
Gaaaa zoooo dooooor!

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:33

echt mooi! vooral laatste foto!!

@ Evelli & Schimpie : ik vind het wel mooi zo! Maar voor show zijn knotjes erbij toch ook wel erg charmant van ik!(a)

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:33

De TOP (!) fjord van bokt, haha! Geweldig is die Banshee toch al jij derop zit helemaal! Knipoog
Géweldige combi zijn jullie, veel sucses verder!

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:36

Evelli schreef:
Vind het toch altijd knap wat je met banshee bereikt, maar moet zeggen dat je veel te veel poeha aan haar lijf hangt
en springschoenen met bont én bandages én een borsttuig met veel bont én een zadelbontje

zou het graag simpeler en meer basic zien in een show, er blijft weinig pony over onder al die dingen

Springschoenen rijdt ginny altijd mee, zadelbontje ook .Er is niet een foto in al haar topics zonder zadelbontje?
En het bont aan de voorkant deden we zodat het leuk leek. Ze kon ook gewoon zonder maar dachten dat het leuker stondt. Iedereen vondt het mooi en schattig staan?Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening. ik en vele andere vonden het wel geslaagd staan.

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:37

Ginny het zijn weer prachtige foto's geworden ! ik vind het knap van je dat je zo ver bent gekomen ! Lachen

En voor de show vind ik het juist mooi ! Maar ieder zijn mening he Jeffrey 1 Lachen

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:39

ik ben het ook met jeffrey eens.
en dat bont bij voorkant valt niet op.
en springschoenen en bandages en zadelbontje hoort erbij.

ik vind het er heel leuk uitzien en je hebt banshee mooi aan het lopen. ben jaloers op je houding

Schimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:39

jefreyginny schreef:
Evelli schreef:

Springschoenen rijdt ginny altijd mee, zadelbontje ook .Er is niet een foto in al haar topics zonder zadelbontje?
En het bont aan de voorkant deden we zodat het leuk leek. Ze kon ook gewoon zonder maar dachten dat het leuker stondt. Iedereen vondt het mooi en schattig staan?Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening. ik en vele andere vonden het wel geslaagd staan.

Ach.....het is gewoon een topknol wat ze ook draagt Knipoog

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:41

Volgens mij ben ik verliefd geworden Clown

nee hoor , maar wat een prachtig ding Kusje

het ziet er erg goed uit, alleen vind ik wel een beetjee veel aanhang Clown

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:45

Wauw, wat heb je toch een megagave fjord onder je kont!

Ik ben alleen wel met de anderen eens, dat ik het er qua outfit wat rommelig uit vind zien. Het bonte borsttuig is net tó much, en een sweater+dressuurhoedje vind ik ook niet zo'n mooie combi, vooral in combinatie met de niet geknotte manen.

Maar verder helemaal super!

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:47

wat betreft geen knotjes hebben, ginny had best stoere muziek uitgekozen daarom vond zij het beter staan met losse manen Tong uitsteken

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:54

Hee daar is Danc zijn vriendin Knipoog
Wat een mooie foto's zeg..Ze is zo stoer en soms ook een beetje stout..ach ze is niet voor niks een fjord Haha!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 19:55

mijn hoedje/shirt past idd niet echt bij het show Tong uitsteken
ben ik mee eens, de borstuig enzo vind ik toch wel stoer staan, maar ik begrijp ook dat het voor sommige te veel is Tong uitsteken

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:58

Ik was ook effe aan het kijken wat je allemaal uit de kast had getrokken? Maar voor de eerste keer is het super hoor.
Maar oke het is winter dus al dat bont is nog niet zo verkeerd, maar zoals wer gezegt basic is vaak al voldoende of een mooi setje. Het gaat om jou en je paard.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:03

Je hoedje staat scheef. Tong uitsteken

Op de eerste foto, tijdens de training, zie je inderdaad het kort in de hals worden en het opkroppen? Was dit nog aan het begin van de training? Op de andere foto's valt dit nog wel mee. De oprichting mag wel meer, maar zoals bij de uitgestrekte draf te zien is, komt dit wel, daar is het gewoon goed. Banshee komt meer en meer op het achterbeen, de oprichting komt ook meer en meer dan. Het achterbeengebruik op de galopfoto valt me enorm op. Daar is heel goed het onderzetten op te zien, heel netjes.
Wat betreft de buiging in de travers (wat ik overigens ook zag op andere foto's tijdens de appuyementen), die mag meer. Ik weet niet hoe je het nu traint, maar misschien veel zijgangenwerk vanaf voltes oefenen? Ik heb bij anderen die daar ook problemen mee hadden goed resultaat gezien.

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 20:09

de eerste foto is eigenlijk haar normale houding, alleen mag haar neusje idd iets er uit
mijn hoedje is VRESELIJK!!!blijft nooit zitten!!!!
leuk dat je ziet dat de oprichting beter wordt, wij trainen hier echt hard op. En haar achterbeengebruik wordt steeds beter gewoon omdat ze sterker wordt.
buiging met SB en travers mag idd meer, op de strandfotos is dat ook te zien, want taco doet het dan heel netjes en Banshee blijft wat vast in haar kaak/hals.
Ik zal dat proberen (zijgangen vanaf voltes) Haha!
dankjewel!

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:09

ja super fjord een beetje over dressed maar goed het is show!! en in show mag dat!!
Alleen een vraagje doe je die stops vaker? want ik vind dat altijd en beetje eng om zomaar te stoppen zo hard zonder plates.
maar dat is meer aanmerking geen kritiek.
verder volg ik je topics vaker en kan ik alleen maar zeggen je maakt goede reclame voor dit ras en mag dhr bon van het stamboek je best een keer in het zonnetje zetten hihi

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:15

Zat nog eens goed de foto's te bestuderen, inderdaad Banshee zich daarin vast. Zijgangen vanaf de voltes kunnen daarin goed werken, ik heb bij hetzelfde probleem in ieder geval goede resultaten gezien.
En je vriend eens lief aankijken voor een nieuw hoedje? Clown