eline_di schreef:ziet er leuk uit! mooie combo
dank je wel 
en ja is idd een mooie combi zo
_Sigrid_ schreef:De voeten waren ook het enige puntje waar ik wel op zou gaan letten inderdaad!
Doordat ze nog niet zo groot is klemt ze haar benen en voeten om de paardenbuik, ze moet dus nog wat werken aan een goede zit. Maarja...ik reed vroeger toen ik klein was ook zo, dat leer je niet van de één op andere dag. Op een paard is het ook een stuk lastiger dan op een pony.
Om te oefenen de beugels misschien een gaatje korter en indien mogelijk af en toe zonder beugels/zonder zadel rijden om een goede zit te krijgen. Misschien zijn schoenen met chaps ook prettiger voor haar. Persoonlijk vervloek ik die rubber rijlaarzen. Maar dat is ieders eigen keus natuurlijk!
Erg lief van je dat ze op je paard mag rijden. Vind het knap dat ze er al zo op zit en het gewoon doet!
Veel plezier verder samen...
ja die voeten ga ik idd op letten maar ja ze rijd bijna nooit
misschien 1 keer per 3 weken en daarbij heeft ze geen les meer maar denk dat ik haar anders gewoon zelf les ga geven op haar zit enz
en zal dat zonder beugels/zadel zeker mee nemen dat kan nooit kwaad en is alleen maar goed
Mexxuna schreef:Zooo ik krijg al kramp in mijn voeten als ik er naar kijk! haha

Zou haar eens zonder beugels laten rijden, dan leer je wel zitten en je hakken niet optrekken.
Maar het is een leuke combi, het misstaat zeker niet.
dank je wel 
en ja ik ga zeker op haar voeten letten
maar ja ze rijd amper he dus vind het nog knap dat ze dan zo wef rijd op mijn paard 
Esmeralda schreef:je kan zeggen wat je wilt, maar ze klemt als een trein!
Knap hoor, en heel veel plezier met rijden.
komt vast allemaal goed met die benen
ik ontken ook nergens dat ze niet klemt
maar hou er wel rekening mee dat ze pas 12 is en dat ze bijna nooit rijd 
SuusJj_tommy schreef:Leuk paardje!
ik vind het knap hoor van je zusje,
1x in de 3 weken rijden, en dan toch ZO kunnen rijden?
Respect!
dank je wel 
en ja het is zeker knap dat ze zo rijd terwijl ze amper op mijn paard zit
maar ja scheelt dat mijn paard al aardig kan lopen en zeer makkelijk is