Desprit is op het vlak wedstrijden nog helemaal groen.
In december heb ik ook een oefenwedstrijd meegereden.Dat was toen Beginnelingen Initatieproef.Zonder galop in dus die proef viel goed mee.Als uitslag had ik 62%
Vandaag reed ik Halfgevorderden B3 Eventing.
Daar kwam wel al galop in . Onze galop is soms nog wat onstabiel en vlugjes, maar de laatste weken is onze galop veel verbeterd. Vandaag in m'n proef verliep alles goed behalve toen ik moest aanspringen. Ze was ietwat uit ballans en moest aanspringen dus sprong ze niet aan. Toen ben ik een beetje later aangesprongen , toen moest ik een cirkel rijden en naar de hoefslag in galop. En toen viel ze dus ook stil.Heb dan gewoon rustig verder gereden in draf.Heb als eindresultaat 62% en ik was heel erg tevreden want tenslotte is ze nog jong. Als commentaar had ik dat ze af en toe achter de teugel liep en over m'n galop. En ik ben zoo trots op m'n knol
Ze was zo sexy! Al zeg ik het zelf
HahaZeg, Haaai tegen de Sexy Spriet

1

Spastische momentjes :
2

Btw: ik was zo trots op m'n eerst zelfgemaakte dotjes
Ookal trekken ze op niet veel
hahaInrijden:
3

4.

5.

Het proefje ( stills uit filmpje,niet zo duidelijk dus)
6.

7. Afwenden op de middellijn

8 Cirkel 15m diameter

9. Cirkel 15m diameter

10.

11. Enkele passen middendraf, en hier kwam ze dus te diep.

12.Galop links

13.Galop rechts

14.

15.

Op sommige foto's loopt ze met haar lippen opgekruld/mond open.De laatste tijd heb ik gemerkt dat ze dat soms wel eens durft doen (vooral als ze sterk wordt/moeite heeft met iets) .Haar tanden zijn onlangs nog maar nagekeken...Zal het nog eens vragen aan m'n lesgever waarom ze dit zou kunnen doen.
Voila , dit was het
Foto's zijn niet zo duidelijk maar je hebt een beeld 
En ik ben zo trots op haar!
Commentaar en tips mogen nog altijd ( als je er wat kan uitmaken met die stills) , maar een berichtje zou tof zijn!

.