eerst maar de ergste blub er af gepoetst binnen, toen kwam iemand helpen om het halster om te doen (jaja, indi had geen zin dat ik dat deed, dus deed steeds haar hoofd weg )
ik echt de meeste blub er af geschrobt, toen richting de manege. aan de `hand` (ik doe het touw op mijn schoot, onder mijn goede arm door, en laat haar dan eigenklijk los achter me aan lopen. ging uiteraard super. ze liep gewoon netjes mee.
kom ik aan op de manege... krijg ik eerst van iedereen commentaar dat ze zo vies is heb ik daar mijn best op zitten doen
maar toen kwamen er toch de complimenten dat ze zo rustig was en braaf was (en tussendoor nog een paar anderen tussendoor dat ze zo vies was ).
toen ik er op, de bak in. alles nieuw voor haar natuurlijk. nieuwe paarden, hoop mensen, überhaupt in eeen binnenbak is ze nog noooooit geweest. maar ze deed het super!
de les ging eigenlijk best goed. sturen nog niet helemaal, maar ook het slalommen ging uiteindelijk wel ook op MIJN hulpen;)
verder ook nog balkjes gelopen, balkjes gedraafd, en toen: springen.... hmz. dat heb ik nog nooit gedaan sinds ik in een rolstoel zit, en indi al helemaal nog nooit. toch maar geprobeerd...
NATUURLIJK! moest ze er de eerste keer dwars doorheen lopen. toen kwam het commentaar van de zijlijn: JA, HET IS ECHT EEN TINKER!!! haha. maar daarna heeft ze toch laten ziend at ze het kon hoor! echt. het ging zo super! ik was helemaal trots op haar!
de terugweg ging ook weer goed. ze staat nu weer lekker in de wei. kan ze zich weer vies maken voor de volgende keer;)
er is trouwens ook een filmpje gemaakt van indi toen ze sprong, maar die heb ik (nog) niet. zodra ik hem heb zal ik em plaatsen, of ik zal vragen of diegene die gefilmd heeft (ook hier op bokt) hem even wil plaatsen
HAD IK TROUWENS AL GEZEGD DAT IK TROSTS BEN OP MIJN TOPKNOL
hier het filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=kamYG4-jPQE
hoort waarschijnlijk niet echt bij haw omdat het te kort is, maar nu dan eindelijk beeld van mij op indi;) met dank aan teetje hier op bokt (en haar man) die hebben gefilmd

edit: als je dan toch kijkt, zou het leuk zijn als je ook een berichtje achter liet