Helaas was de zon weer ver te zoeken en was het weer een donkere dag.
Kelly is mijn merrie van bijna 16 jaar en ik heb haar dan ook al 16 jaar. Eerst verzorgd vanaf veulen af aan bij de fokker en kon haar op 7-jarige leeftijd kopen.
Met Kel heb ik Z1 gereden en ben daarna met haar gaan fokken.
Ze heeft inmiddels drie veulens gehad waarvan heel veel bokkers vooral Zóóhéé en Caaduuc kennen.
Zóóhéé omdat ze als driejarige al elite geworden is en omdat Caaduuc zijn naam het afgelopen jaar heel veel eer gedaan heeft
Haar andere veulen is de hengst Albertino. Die wordt van de zomer 3 jaar en is een volle broer van Zóóhéé. Daar kunnen jullie ongetwijfeld komende zomer goed kennis mee maken.
Terug naar Kelly......
De afgelopen jaren is zij dus vooral fokmerrie geweest. Maar een beetje training op zijn tijd vind ze helemaal geweldig.
Het is absoluut niet meer wat het geweest is na al die zware kids in d'r buik, maar ze heeft lol voor tien als ze d'r sjieke hoofdstel omkrijgt. En helemaal als er ook nog iemand midden in de bak gaat staan. Dan wordt het uitsloven.
Ik weet dat ze hier en daar te diep loopt en dat ze achter soms niet helemaal mee komt, maar dat vind ik dus helemaal niet erg.
De meeste andere mama's zijn ook niet meer in top shape!
Voorop staat voor mij het plezier dat ze heeft als ze lekker gereden wordt. En dat plezier heeft ze!
Kijk zelf maar:
Losstappen

draven

Even wat actiever maken met een leuk sta moment

nog een kunstje van vroegah!

kost mij meer moeite om te blijven zitten zo te zien

en weer serieus

galopje

even poseren tussendoor

en nog wat draven....

Kelly op haar manier van staart tot oorpunten aan het strekken (beetje bewogen maar het ging hard zeg maar
)
En lekker uitstappen....

Kortom, ik voelde en zie een blij paard en dat is waar het om gaat op haar "oude dag".

.