TasjaIsLief schreef:Zoo, dat doe je knap

Gefeliciteerd met je prijzen!
Mooi paardje trouwens, het rijtechnische commentaar laat ik aan mijn mede-bokkers over

dank je wel 
en ja het is idd een mooi paard
Sorriso schreef:Mooie foto's! Heel erg net gereden zo te zien. Die B ben je idd zo uit. Die tijd is voorbij voor je het in de gaten hebt

.
Gefeliciteerd met je prijzen en punten!
dank je wel 
en ja als we zo doorgaan zijn we die B idd zo uit 
Amber_ schreef:
SUPER
Trouwens.. als ik geweten had (was vergeten) dan had ik komen kijken !!
Wanneer moet je weer

?!
dank je wel 
ik moet 13 OF 15 februari weer met hem en dan starten we op de nieuwe heuvel 
StableEnable schreef:mooi gedaan!
dank je wel 
nickynicole schreef:Ziet er goed uit. Ik zou alleen proberen zelf recht op te blijven zitten (dus niet achterover of voorover) en je paard iets meer lengte te geven in zijn hals. Volgens mij heeft hij een redelijk korte nek waardoor het snel opgekropt eruit ziet. Voor de rest ziet het er heeeel erg netjes uit. En zouden meer mensen naar deze foto's moeten kijken. Je bent rustig met je handen en kijkt goed waar je naar toe rijdt.
dank je wel 
en ja hij heeft idd een korte nek waardoor het er sneller opgekropt uit ziet
en over mijn houding: ik had met beide proeven een 7 daarvoor dus denk dat het momentopnames zijn 
nameless schreef:mooie combinatie en een keurig resultaat, gefeliciteerd.
iets meer lengte in de hals zou misschien iets mooier zijn, maar voor een eerste keer absoluut geen verkeerd beeld.
dank je wel 
en ja hij mag ietsjes langer in de hals misschien maar heb er geen commentaar op gehad van de jury 
Vio schreef:Ziet er super fijn uit. Een debuut om trots op te zijn!
dank je wel 
en ja daar ben ik zeker trots op! 
polly2 schreef:Leuk paard. Heeft hij al meer wedstrijdervaring of was dit voor hem ook de eerste keer of vreemd terrein?
dank je wel 
en hij heeft al meer wedstrijdervaring hoor maar nog niet met mij
voor ons samen als combinatie was het echt onze 1e wedstrijd
GinnyBanshee schreef:vet!!!!!!!! gefeliciteerd

gelijk 3 punten ook!
jullie zijn echt een leuke combinatie

ja dank je wel ginny 
en ja ik dacht: we gaan meteen maar voor 3 wp want 1 is te weinig haha 
sunnymay schreef:Lekker hoor, je schiet zo door de B heen!
Erg fijn paardje om te zien.
Je rijdt netjes ontspannen. Oogt vriendelijk (soms tikkie te veel inkomen van binnenhand, maar kan moement opname zijn).
Blijf wel op je houding letten (hangt soms wat achterover en mag je been soms wat langer houden), want je zit al zo mooi recht op...

dank je wel 
en ja het is een fijn paard (al zit hij in de draf voor geen meter haha)
en ja het was idd heel erg ontspannen, zowel partout als ik 
Tundra schreef:geweldig mooi paard, kijk altijd graag naar jouw topics
succes verder
dank je wel 
en leuk dat je graag naar mijn topics kijkt 
semenamy schreef:Dekje van Divoza? Heb ik ook! Vind alleen eerlijk gezegd het bontje onder het zadel niet mooi, ook omdat hij een stuk donkerder is als het dekje, viel me meteen op, maar dat is mijn mening.
is idd het dekje van divoza 
en het is gewoon een standaard bontje zeg maar
heb ze namelijk nog nooit spierwit gezien 
Jess_x schreef:gefelciteerd!
hij heeft super mooie gangen zeg
dank je wel 
en ja hij heeft idd hele mooie gangen en dat vond de jury ook 
Nibbit schreef:Ziet er super uit hoor!! mooie houding heeft je paard
dank je wel 
viperlover schreef:Gefeliciteerd!
Het rijden ziet er goed uit.
Leuke combinatie.
Alleen je hakken nog iets uitdrukken dan ziet het er super uit
Succes verder!
dank je wel
en ja mn hakken................ik weet het en ik probeer er ook aan te denken maar het is echt moeilijk 
Talonius schreef:Mooi dier zeg, je mag er gerust trotser op zitten, want je hebt niets om je voor te schamen hoor
Iid mooie handhouding en probeer te letten op je benen, heb het idee dat je soms je hak/knie iets omhoog trekt. Ziet er verder echt super uit en ga vooral zo door!
Las net nog iets over de kleur van je bontje, maar ik heb nog nooit een spierwit schaap gezien hoor!! Volgens mij heb je het meest gangbare bontje eronder liggen, niets mis mee toch.
dank je wel 
en nog trotser? ik vond mezelf best wel trots zitten haha maar ik zal het onthouden 
Renee__ schreef:Zozo, dat zijn mooie punten voor de eerste wedstrijd! Haha, de jury zal wel gezien hebben dat hij meer kan dan alleen B oefeningen.

Misschien mag hij af en toe net iets langer, maar vind het een beetje moeilijk beoordelen.
dank je wel
en ja dat zijn idd mooie punten 
partout kreeg voor de stap, draf en de galop maar liefst een 7! daarachter stond als commentaar: paard met 3 goede basisgangen 
enkele voorbeelden van ander commentaar wat we kregen:
- goede tact en regelmaat
- mooie ruime stap
- mooie rustige galopsprong
zijn er nog meer mensen met reacties/commentaar?