Andor @ L2 wedstrijd & voorstellen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Lynn

Andor @ L2 wedstrijd & voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 17:50

Dit is dus mijn eerste Andor-topic Tong uitsteken

Andor is een ruin van 1.48 en al 15 jaar. Ik rij momenteel met hem L2+6 en van de zomer willen we M1 gaan starten. Hij is een Aron x Abdullah. En ja, wat kan ik eigenlijk nog meer vertellen? Het is gewoon een super beestje Pling

Dit was mijn 3e wedstrijd (selectie) en we waren 2e met 207. Best veel punten, al zeg ik het zelf Vork

Nou, de foto's maar Knipoog ;

Afbeelding
1. Middendraf, mag veel meer. Maar dan krijg ik vaak een onregelmatig hupske Knipoog Dan maar liever wat minder.

Afbeelding
2. Halthouden, achter niet vierkant Knipoog

Afbeelding
3. Inzet wijken Lachen

Afbeelding
4. Mijn hoofd Clown

Afbeelding
5. Begin van het groeten. Lachen

Dat was het dan. Geef maar lekker commentaar, daar leer ik van Lachen

xxLynn
Laatst bijgewerkt door _Lynn op 20-01-08 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

CM_

Re: Andor @ L2 wedstrijd & voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 17:52

leuke combi

mooie pony hoor,
hij heeft al hoger in de sport gelopen he?
tenminste ik meen m ergens van te kennen

probeer m iets ronder in te stellen, hij loopt nu met een wat weggedrukte rug.
ook goed letten op je benen!

succes verder met deze knapperd !

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 17:54

Wat een leukerd!!, Heeft die al wedstrijd ervaring of niet?!
Mijne heeft dat ook middendraf, even een takt foutje Knipoog veel oefenen en het komt goed..! maarja..mijne rijdt nog geen l2 Tong uitsteken ben jij zelf klein?! Knipoog naar mijn mening mag die bij het wijken iets meer ontspannen, maar mischien is dit een moment opnamen! Knipoog

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 17:55

Wat een leuke pony zeg Lachen !
Super combinatie zijn jullie, en gefeliciteerd met jullie punten Ja
Het rijden ziet er wel heel erg netjes uit Ja

hubba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 17:57

Rijden ziet er wel goed uit alleen heb het gevoel dat er nog wel veel spanning is, maar dat kan ook een momentopname zijn. Hij drukt zijn rug ook een beetje weg.
Maar het rijden ziet er verder heel netjes uit hoor Pling

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 17:58

Zorg dat je ''los'' blijft zitten in het wijken Lynn, nu lijk je wat te ''duwen''. Verder blijf ik jullie een leuke combinatie vinden!

Trouwes, Andor is een beetje familie van Nuriun. *LOL*

_Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 18:20

Crossmonster @ Ja, voorheen heeft die Z gelopen Lachen Waarvan ken je hem dan? Haha!
A_n_n_e_ @ Jep, hij heeft dus ook wedstrijdervaring Lachen En ik ben klein ja Huilen van het lachen 1 m 55 Tong uitsteken
Riss @ Dankje Haha!
hubba @ Spanning kan idd kloppen Lachen Heeft die wel eens vaker, dat die even ''tegenstribbeld'' Of hoe noem je dat? Tong uitsteken
milou123 @ Wijken vin ik ook nog lastig Haha! Ik ben blij dat je dat in de M1 niet meer hebt. Maar ik blijf dooroefenen Haha!
Leuk trouwens dat ze een beetje familie is Pling

Xre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:22

Ziet er goed uit! Lekker koppie heeft ie en gaaf jasje heb je!

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:26

Ik vind dat op de meeste foto's het achterbeen wat achterblijft bij het voorbeen. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je paard een 'hupsje' maakt als je een goede middendraf vraagt.
Het paard heeft dan te veel gewicht op de voorhand, de achterhand kan het dan makkelijk bijhouden maar de voorhand blijft achter. Dat zie je nu ook al op een aantal draffoto's: het achterbeen is eerder van de grond dan het voorbeen. Dit hoort eigenlijk tegelijk te gaan in de draf.
Vind het wel een leuke pony!

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:04

Zo ik mag nu helemaal mijn complimenten geven!
Andor is een pony die vroeger bij ons op stal stond, en hij was zijn ruitertjes altijd continue de baas! Hij bokte, sprong ervandoor, en gooide regelmatig zijn ruitertjes eraf.
Op een gegeven moment lieten ze hem maar op stal staan, en volgens mij heeft Iceva ook nog een poging gedaan om hem te rijden, maar zelfs dat ging de mist in!
Super meid, wat je met hem gedaan heb! Ik was écht bang dat ie nooit meer een combinatie met iemand zou vormen!
Heeeeel veel succes met hem!! Haha!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:07

wat een leukerd ziet er leuk uit! Haha!
succes verder met hem!

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:16

Ik krijg net een pb van Mexxuna en heb je topic gevonden!

Ik ben even helemaal verbaasd!! Wow! Hij ziet er onwijs goed uit en wat is hij uuuh BRAAF!! Clown
Ze hadden mij inderdaad gevraagd of ik het leuk vond om Andor wat te rijden, hij kwam inderdaad op het laatst alleen zijn stal uit voor de stapmolen of wei.. Helaas werd het bij mij ook een groot drama, er zaten wel betere dagen tussen maar ze hebben toch besloten om hem te verkopen toen.
Hij had gewoon veel beweging en aandacht nodig en dat kon ik hem ook niet geven, onwijs zonde! Wij zaten zelfs nog in gedachte om hem te kopen maar heb toen toch besloten om voor een IJslander te gaan, heel verschil. Clown
Ik ga je topics volgen, echt heel leuk om wat van Andor te horen! Lachen Succes met hem!

lascolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:19

wat een leuke combinatie! Haha! ziet er netjes uit! en veel succes in de M1 Knipoog

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:20

IceEva schreef:

Ik ben even helemaal verbaasd!! Wow! Hij ziet er onwijs goed uit en wat is hij uuuh BRAAF!! Clown
Ze hadden mij inderdaad gevraagd of ik het leuk vond om Andor wat te rijden, hij kwam inderdaad op het laatst alleen zijn stal uit voor de stapmolen of wei.. Helaas werd het bij mij ook een groot drama, er zaten wel betere dagen tussen maar ze hebben toch besloten om hem te verkopen toen.
Hij had gewoon veel beweging en aandacht nodig en dat kon ik hem ook niet geven, onwijs zonde! Wij zaten zelfs nog in gedachte om hem te kopen maar heb toen toch besloten om voor een IJslander te gaan, heel verschil. Clown
Ik ga je topics volgen, echt heel leuk om wat van Andor te horen! Lachen Succes met hem!

@ IcEva: volgens mij durfde jij toen niet eens op te stappen... wij stonden aan de bakrand, en het dier kwam al stuiterend de bak in, niet vervelend bedoeld hoor, maar die mensen van die tinkers hebben hem toen gereden, omdat jij er niet op kwam. Ik weet nog wel dat je tegen mij zei: nou daar ga ik echt niet op hoor, straks gebeurd er iets.. laat staan dat je hem wilde kopen???!! Clown
Laatst bijgewerkt door Mexxuna op 20-01-08 19:24, in het totaal 2 keer bewerkt

_Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 19:22

Mexxuna schreef:
IceEva schreef:

volgens mij durfde jij toen niet eens op te stappen... wij stonden aan de bakrand, en het dier kwam al stuiterend de bak in!

Pff, daar weet ik niks meer van! Dat jij dat nog weet. Haha Haha! Toen was ik nog een klein frutje Huilen van het lachen Ben ik nou ook nog, maar toen nóg kleiner Tong uitsteken

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:23

Nee _Lynn dat bedoelde ik voor IcEva!! Haha! Haha!
Jij zal er vast wel opgeklommen zijn hoor! Hahahaha Haha! Haha!

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:25

Klopt Laurie, dat was volgens mij de eerste keer toen. Ja Niet normaal...
Maar ben er daarna een paar keer aan de longe opgeweest nadat hij bijna een uur in de stapmolen had gestaan en een paar keer los maar zoals ik al zei hebben ze toen besloten hem te verkopen en toen heeft er die laatste weken dat hij er stond nog een volwassene vrouwtje opgereden die hem wel aardig in de hand had. Ja

Even nog een edit op Mexxuna haar edit:
Die mensen van die Tinkers?? Ik weet even niet wie je bedoelt, wel weet ik dat dus een vrouwtje hem toen nog gereden had.
Zou best kunnen dat ik dat gezegd heb maar ben er toen toch een paar keer opgeklommen, met geen fijn gevoel maar met hulp was wel fijn.
Laatst bijgewerkt door IceEva op 20-01-08 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

_Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 19:26

Oh, ik dacht al. Haha! Sorry, ik las er even overheen Haha!
Mij hadden ze trouwens iet heul anders verteld.. Dat ze niet meer zocht te rijden. Geen tijd meer hadden blablablaa. Blijkbaar was het dus om een hele andere reden dat ze hem verkochten Clown Maarja, ik heb er zeker geen spijt van Lachen

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:26

IceEva schreef:
Klopt Laurie, dat was volgens mij de eerste keer toen. Ja Niet normaal...
Maar ben er daarna een paar keer aan de longe opgeweest nadat hij bijna een uur in de stapmolen had gestaan en een paar keer los maar zoals ik al zei hebben ze toen besloten hem te verkopen en toen heeft er die laatste weken dat hij er stond nog een volwassene vrouwtje opgereden die hem wel aardig in de hand had. Ja

Die mensen van de Tinker toch?! Die vrouw & die dochter..?
Ook dat was niet echt super, maar die hadden hem in iedergeval aan het lopen.. ! Knipoog

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:28

_Lynn schreef:
Oh, ik dacht al. Haha! Sorry, ik las er even overheen Haha!
Mij hadden ze trouwens iet heul anders verteld.. Dat ze niet meer zocht te rijden. Geen tijd meer hadden blablablaa. Blijkbaar was het dus om een hele andere reden dat ze hem verkochten Clown Maarja, ik heb er zeker geen spijt van Lachen

Hihi verkoop praatjes zijn goud waard hé! Haha!

Heb hem nog wel te koop zien staan op marktplaats, je hebt een super koop gedaan hoor! Absoluut geen spijt hebben! Grappig ook dat jij er zo mee weg kon rijden! Ge-wel-dig!! Haha!

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:30

Nouja, maakt verder ook niet uit! Lachen
Je hebt er een onwijs leuke pony van gemaakt, super! Haha!

_Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 19:31

Haha, hij deed echt niks verkeerd. In die 3 jaar ben ik er één keer van af gevallen. Met een megasprong met springen. Toen ik er langs lag stond hij er echt bij te kijken van: Wat doe jij daar, je hoort op m'n rug te zitten Vork Hij is echt zo braaf. Ik heb nog wel een foto van mijn eerste wedstrijd. Toen had die echt een ielig nekje met een hoofdje eraan. Clown Dat is gelukkig al meer geworden, haha Lachen

Kei leuk trouwens om zo die verhalen te horen Vork

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:32

Ja hij was echt heel ielig, en heel onbespierd.
Ik wist wel dat hij Z gelopen had voordat Sarah hem kocht.
Maar daar was niets van terug te zien.
Nu hij zijn bespiering weer heeft is hij weer een echte sportpoownie!! Haha!

_Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 19:35

Had hij daar dan eigenlijk ook lang stilgestaan? Tong uitsteken

Ik weet nog wel dat hij een hele ''leuke'' buurman had op stal. Een schimmel. En maar happen naar elkaar en die oren in z'n nek, haha Haha!

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:42

Jaa, dat is de schimmel van _Kelly@bokt! Ja