Vandaag Pawo weer eens gepakt om te rijden. Door het weer van de afgelopen dagen hebben we een week erg weinig gedaan, vandaar dat hij vandaag wat stram voelde.
Het is vandaag 10 graden onder nul, maar in de zon was het toch wel erg warm
Pawo begon al snel te zweeten met zijn dek om. Het ziet er idd koud uit zo zonder dek en geschoren, maar werkelijk waar, in de zon is het echt op weg te stikken. We gaan opbouwenderwijs heen. Pafje loopt niet zo heftig meer achter de teugel en kropt stukken minder op, als dat hij deed in September vorig jaar. Rechtrichten zijn we druk mee bezig, dit vind hij af en toe best nog wel lastig en uit dat door zijn hoofd te kantelen. Genoeg werk dus nog voor de boeg.
Hij nodigt erg snel uit om je handen laag te houden, en door zijn korte postuur, moet ik nog steeds wennen aan het feit, dat ik stukken minder ruimte heb als bij Gab voor mijn handhouding. Vandaar dat mijn handhouding niet altijd even optimaal is
Er zijn genoeg verbeterpunten, tips zijn dan ook welkom!
1)
Oppakken na het warmlopen. 2)
Een lekker actief drafje, ik mag mijn handen wat meer dragen, zoals op vele foto`s te zien is.3)
Even halthouden, fijn die scherpe zon in je porum. 
4)
Stukje oprichten, mij handen hè
5)
Minder sharmant moment, maar die achtergrond hè
Skirisort op de achtergrond. (de wolken hadden vandaag allerlij kleuren, helaas niet zo best te zien)6)
Galopje7)
Mag wat actiever.8)
Dat is beter.9)
Valt wat uit elkaar, was net na een druk stukje trouwens.10)
Mooi paard hè?11)
begin pogingen SV12)
En lekker even laten gaan na het werk.Nogmaals tips zijn welkom, ik ben mij bewust van de meeste fouten, daar werken we dan ook aan, maar ik hoop dat jullie iig verbetering zien?
Dit is van September vorig jaar: [HAW] Arab dekhengst @ dressuur training, let`s show!

hahaa 

Dacht het wel Mariek, kom waneer je wilt! 

Alleen zo jammer dat het zo ver reizen is...