foto's zijn al van een tijdje geleden, ze is nu gelukkig al wat meer afgevallen. Ik had op een wedstrijd als commentaar gekregen dat ze wat te diep en laag loopt, en dat we wat meer moesten werken aan de oprichting. ( Desondanks wel 1e met 190
) Dus dat toen gedaan
.Het over de rug rijden gaat de laatste heel goed. Ze loopt dan heel soepel, en ze zit dan heel lekker. Dus voor het grootste deel van de training, rijden we zo. Omdat ze dan haar achterhand goed gebruikt. Oprichting vindt ze nog best moeilijk. Daardoor wordt ik soms wat streng met mijn handen. Hier ben ik mij dus van bewust.
ik zoek al een tijdje iemand voor priveles, en waarschijnlijk heb ik die gevonden
dus ik hoop dat die mij kan helpen.De foto's zijn gemaakt met een Canon Eos. We wisten toen alleen nog niet goed hoe hij werkte
dus daarom niet zoveel foto's, want de rest is een beetje mislukt
in stap al wat oprichten, te weinig ruggebruik, maar verder wel fijn beeld.

Nog niet super, op de voorhand, mijn benen te ver naar achteren en te strenge handen.

Wel fijn

wijken, kantelt haar hoofd iets. en mijn been ligt te ver naar achter.

Haar bewegingen,ruggebruik zijn hier heel goed
maar van de voorkant nogal wat spanning. (komt door mij)
Even weer terug naar het fijne vwnw
Vind ik een heel mooi beeld geven 

Haar benenwerk vind ik hier super
, ruggebruik ook genoeg, mijn houding valt ook wel mee, maar haar kaak is wel heel erg gespannen

Travers, doen we af en toe een paar pasjes, om haar wat te versoepelen.
moet zeggen dat het toen wel heel goed ging. Meestal komt het niet verder dan 3 sporen
.
Door het goede ruggebruik, ging het verruimen heel goed.
Vroeger ging ze alleen maar rennen, en haar rug wegdrukken. Aanleuning is hier ook niet zo opgekropt.

ik kon mijn cap niet vinden, en de anderen waren allemaal te klein, maar de laatste tijd rijd ik wel altijd met.

Wat ik zelf weet aan commentaar heb ik er dus al bijgezet, maar als je nog wat toe te voegen hebt, kom maar op

groetjes Simone
?)