Doerak@ (Spring) Work.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsex

Doerak@ (Spring) Work.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 21:51

Doei! .
Het is al een tijdje geleden, maar ik wilde de foto's toch met jullie delen.
We gingen wandeling maken, en toch maar even springen op ons 'pleintje' .
De 'hindernissen' stonden wat wiebel maar dat maakte niet echt veel uit, wat me ook meeviel was dat hij toch nog aardig goed sprong wel dat hij niet zo'n súper aanloop had. (voor mijn gevoel dan..)
We sprongen zónder zadel, omdat we natuurlijk de wandeling gingen maken. maar dat was geen probleem! Haha!.

1.Hindernis opbouwen, en daar komen we !
Afbeelding
2. Ik onthoofd, (m'n hoofd was niet om aan te zien)
Afbeelding

3.Afbeelding
4. Goed gedaan!
Afbeelding
Toen ging het eigenaresje er even op!
5. Afbeelding
Van achteren.
6. Afbeelding
Nog even poseren voor de camera.
7. Afbeelding
en dan nu de leukste :
Mijn buurjongentjes die waren aan het kijken en dachten dat ze ook konden springen met deze foto als resultaat : (het is het plaatsen wel waard ! Lachen )
Afbeelding

Escada

Re: Doerak@ (Spring) Work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 21:53

Leuke pony:D maar wandelen jullie altijd met een hoofdstel en niet met een halster?

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 21:54

Leuke foto's Ilse!
Kan niet veel commentaar zetten aangezien het zonder zadel was, op wandeling zo niet echt de bedoeling enzo Lachen
Doerak is een leuk beestje Ja

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 21:55

@ xxxAmyxxx : Dankje Haha! , Nou kijk we hebben een keer gelopen met halster en dat ging opzich wel goed enzo maar als hij dan persé iets wilt is hij niet meer te houden, en aangezien michelle (eigenaresje) nog niet zo super sterk is en zij hem ook moet begeleiden is dit een passende oplossing! Lachen

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 21:56

Dankje lies Haha! . ja klopt het was totaal niet gepland dat we dit zouden gaan doen, maar oke Bloos!

mcsjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 21:59

Allemaal heel leuk, maar de gemeente zal er niet zo blij mee zijn dat jullie de grasveldjes kapot trappen met het springen.

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:01

volgensmij weten jullie niet echt waar je mee bezig bent Rolleyes

Debbylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:01

Leuke pony en jullie zijn een leuk duo;)
Hoe groot ies ie 1.10 ? ofzo iets Tong uitsteken
Wel een beetje gevarlijk daar Knipoog

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:08

Wat een schatje zeg!
Hij ziet er wel bezweet uit voor een wandeling. Clown
Let wel op je veiligheid en op die van de pony Ja

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:15

panache schreef:

Als je alleen maar zulk commentaar kan geven, reageer dan niet , en verpest een anders topic niet, ze weten heus wel waar ze mee bezig zijn !

Doerak is echt een schatje hé Lovers
leuke foto's ! Haha! hij springt echt goed Ja

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:23

Doerak Lovers
Ziet er goed uit hoor, maar ils neem niet te veel risico's he, heb ik al vaker gezegt Knipoog
want dat grasveldje is echt te kort om hem goed recht uit de hindernis te laten lopen Lachen

xx Kusje

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:25

Wat een lief pony'tje, ziet er leuk uit! pony en ruitertje lijken er lol in te hebben Haha!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:30

Hier gana jullie toch wel veel commentaar op krijgen denk ik. Het ziet er wel lief uit maar let op de veiligheid van jou en je pony

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:48

Wat een ontzettend leuke bos haar heeft ie op z'n kop Haha!
Volgende keer met het hoofdstel omdoen even kijken naar je neusriem, je riempje zit gedraaid Knipoog
En nou ja, je cap op doen is op zich ook niet geheel onverstandig Knipoog

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 07:24

Rosannee_ schreef:
panache schreef:

Als je alleen maar zulk commentaar kan geven, reageer dan niet , en verpest een anders topic niet, ze weten heus wel waar ze mee bezig zijn !

Doerak is echt een schatje hé Lovers
leuke foto's ! Haha! hij springt echt goed Ja

waar ze mee bezig zijn?
Zonder cap springen + zonder hoofdstel bij een klein grasje voor het huis waarna stenen komen + paaltjes..
't grasveldje is te kort om goed t paard voor de hindernis te zetten en terug te rijden..
Pony moet op een heel klein stuk afremmen na de sprong of een mini aanloopje doen en dan eroverheenspringen
onverantwoordelijk en niet de bedoeling van een woonwijk!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 07:33

Euhm, zonder hoofdstel?? Knipoog

Vind het eerlijk gezegd ook niet erg verantwoord...

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 07:51

panache schreef:
waar ze mee bezig zijn?
Zonder cap springen + zonder hoofdstel bij een klein grasje voor het huis waarna stenen komen + paaltjes..
't grasveldje is te kort om goed t paard voor de hindernis te zetten en terug te rijden..
Pony moet op een heel klein stuk afremmen na de sprong of een mini aanloopje doen en dan eroverheenspringen
onverantwoordelijk en niet de bedoeling van een woonwijk!

- Zonder cap = eigen risico, niet jou probleem dat ze met een gat in het hoofd in het ziekenhuis belanden. Ze weten vást wel van het bestaan van de cap af, dus dat ze deze nu niet op hebben is hun eigen beslissing.
- Ze hebben wél een hoofdstel om
- Als de pony op deze manier prima kan springen, wat maakt het 'kleine grasje' (joost weet hoe het er in het echt uit ziet) dan uit? Als de pony en ruiter plezier hebben en alles goed verloopt. Ik zie dit 10x liever dan een pony die elke dag saai rondjes moet lopen in de bak en steeds hetzelfde doet. Deze 3 hebben gewoon plezier.
- Wat de bedoeling van de woonwijk betreft; waarschijnlijk kennen ze deze buurt en als er mensen wonen die er totaaaaal niet van gediend zijn, zullen ze het vást niet doen. Misschien is het wel voor eigen deur en vinden mensen het wel eens leuk om te zien? De buurjongens vinden het ook hartstikke leuk zo te zien.En het is weer eens iets anders dan een poepende hond voor de deur..

Ik vind dat er niet zo gezeurd moet worden. In bijne élk picturetopic is er wel iéts niet goed. Als er maar negatief commentaar gegeven kan worden. Bah.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 08:20

Coconuts schreef:
Wat de bedoeling van de woonwijk betreft; waarschijnlijk kennen ze deze buurt en als er mensen wonen die er totaaaaal niet van gediend zijn, zullen ze het vást niet doen. Misschien is het wel voor eigen deur en vinden mensen het wel eens leuk om te zien? De buurjongens vinden het ook hartstikke leuk zo te zien.En het is weer eens iets anders dan een poepende hond voor de deur..

Ik vind dat er niet zo gezeurd moet worden. In bijne élk picturetopic is er wel iéts niet goed. Als er maar negatief commentaar gegeven kan worden. Bah.

Dus dit is simpel weg springen in een woonwijk om de buren te imponeren?
Denk astjeblieft even aan het paard, wat denk je dat er kan gebeuren als de ruiter valt om welke reden dan ook? Pony rent de straat op, komt toevallig net een auto aanrijden en het is 'Boem' 'Dag Pony!' of hij rent simpelweg weg. Ik vind dit persoonlijk ook echt onverantwoordelijk, en ik snap hier niet waar de ouders zijn? Wiens verantwoordelijkheid is het eigenlijk als er júllie iets overkomt of het paard? Nee sorry, ik kan hier niet goed positief over zijn, en ik denk dat je dat wel kunt verwachten met dergelijke foto's, je creert hier gewoon voor jezelf en voor het paard een gevaarlijke situatie.

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 08:33

Focussed schreef:
Coconuts schreef:
Wat de bedoeling van de woonwijk betreft; waarschijnlijk kennen ze deze buurt en als er mensen wonen die er totaaaaal niet van gediend zijn, zullen ze het vást niet doen. Misschien is het wel voor eigen deur en vinden mensen het wel eens leuk om te zien? De buurjongens vinden het ook hartstikke leuk zo te zien.En het is weer eens iets anders dan een poepende hond voor de deur..

Dus dit is simpel weg springen in een woonwijk om de buren te imponeren?
Denk astjeblieft even aan het paard, wat denk je dat er kan gebeuren als de ruiter valt om welke reden dan ook? Pony rent de straat op, komt toevallig net een auto aanrijden en het is 'Boem' 'Dag Pony!' of hij rent simpelweg weg. Ik vind dit persoonlijk ook echt onverantwoordelijk, en ik snap hier niet waar de ouders zijn? Wiens verantwoordelijkheid is het eigenlijk als er júllie iets overkomt of het paard? Nee sorry, ik kan hier niet goed positief over zijn, en ik denk dat je dat wel kunt verwachten met dergelijke foto's, je creert hier gewoon voor jezelf en voor het paard een gevaarlijke situatie.

indd helemaal mee eens, ik denk dat de ruiters nog te jong 'pennyachtig' zijn om zelf het besef qua gevaar te kunnen inzien.

daarbij gaat het indd niet om het goede contact met de buren

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:00

Penny achtig zijn ze zeker niet, je kent die hele buurt neit eens misschien mogen daar achter wel helemaal geen auto's rijden ! weet jij veel , zeur er neit over en ga lekker in je eigen topics zeuren, bah wat heb ik een gloeiende hedkel aan zulke mensen Nagelbijten / Gniffelen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:08

ik vind het geweldige foto's Lekker lol met je knol Lachen Lachen

Doet mij denken aan mijn eigen ponytijd Lachen Lachen

Ik wordt hier helemaal vrolijk van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:20

Tjonge wat een commentaar weer, meiden leuk hoor, kan best wel even zo. Enne dat hoofdstel? Heb ik zeker een ander scherm.

Deze opstelling kan je niet met een Paard vergelijken, dus die vergelijking in het commentaar is niet van toepassing. Het is geen springwedstrijd met een parcours, dan zal allle commentaar wel op zijn plaats zijn. Buren imponeren? gewoon 2 kinders die lol met hun allerliefste, brave super shet hebben.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:24

Lol met je pony is prima, maar goed controleren of je tuig juist zit vind ik ook wel belangrijk.
Het is duidelijk dat het hoofdstel gedraaid zit, dus daar moet je de volgende keer goed naar kijken voordat je lol gaat hebben met je pony!

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:26

KiWiKo schreef:
ik vind het geweldige foto's Lekker lol met je knol Lachen Lachen

Doet mij denken aan mijn eigen ponytijd Lachen Lachen

Ik wordt hier helemaal vrolijk van

Ben het hier helemaal mee eens!
Als die pony zelf er geen zin in zal hebben (en veel shetjes hebben dat stukje in hun karakter zitten) zal ie heus niet springen ook hoor!

Ziet er leuk uit, maar ik zou toch wel zeker een cappie opzetten Knipoog
Je weet nooit wat er gebeurt hé Lachen

MaartjeEsra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:35

Ziet er leuk uit hoor meiden, jeetje sommige mensen zeuren echt overal over. In mijn ponytijd deed ik ook dit soort dingen, je mag toch wel een beetje lol hebben.

En wat maakt het in vredesnaam uit of je wandelt met een halster of met een hoofdstel? Ik wandel ook vaak met hoofdstel omdat ze vaak best fris is buiten en ik dat net wat veiliger vind.

En wat betreft dat ze kunnen vallen en de pony voor een auto springt, dat kan iedereen gebeuren die buitenrijd dus dat heeft niet echt wat te maken met of er in een woonwijk gereden wordt ja of nee.

Cap opdoen is eigen keus. Ik heb hem altijd op maar dat moet ieder voor zich weten. Vind het wel verstandig sowieso als je buitenrijd.

Veel plezier nog met jullie pony meiden het is een leukerd.

edit: spelfout aangepast