Vanochtend had ik weer mijn wekelijkse lesje met Lowara thuis en omdat ik dochter Arwen ook langzaam aan aan het inrijden ben, kon ze mooi op de foto worden gezet

We beginnen lekker suf door wat rondjes aan de longe om te bekijken hoe haar humeur was

Oew.. een mens met een fototoestel!!! aandacht?

*trots* Arwen kan gewoon al los draven zonder omheining zonder dat ik de hele bak wordt doorgesleurd. Dit heeft Lowara toendertijd toch wel 2 jaar gekost, die denderde overal doorheen

lekker spelen met het vrouwtje

Toen bleek wederom dat ze zo nuchter als een deur was en ging mijn instructrice even wat grondoefeningen doen om Arwen bij de les te houden

iets meer afstand creeeren

en toen het grote moment natuurlijk, ik mocht erop. vorige week had ik er voor het eerst ooit opgezeten een minuutje, dus het was weer spannend.
toch merk ik het verschil duidelijk met een jong gekocht dier en zoals Arwen dat ze hier is geboren en opgegroeid. ik voel haar echt goed aan en merk gewoon dat ze mij vertrouwt en ik haar.
eerste poging mislukte de foto, Arwen was weer te sociaal naar mijn intructrice toe
( zucht.... ) en onderneem ik een dappere poging om haar aan het halster even stil te laten staan ( hehe te laat dus, ze stond alweer om aandcaht te bedelen)
2de poging hebben we maar gewoon de longe eraan gegooid zodat ze bleef lopen op afstand en voila!!

kleine edit: en zo was ze toen ik haar "kreeg" van Lowara op dag 1

zoals jullie kunnen denken ben ik in en in trots op mijn jonge dame. ze heeft werkelijk nog geen stap verkeerd gezet en vind het allemaal superleuk

van de week nog even 5 minuutjes aan de longe en tot volgende week woensdag lekker spelen op de weide

Nu echt op je eigen gefokte paardje ...
Ik weet nog dat je toen een topic opende dat ze net geboren was.
( ga zeker niet pushen of sneller, lekker in ons eigen tempo )