Een tijdje geleden heb ik ook aan alle kringselectie's deelgenomen en wat ik natuurlijk stiekem had gehoopt gebeurde
Armani deed SUPER zijn best met alle selectie's, met als leuk gevolg dat we álle 3 de selectie's hebben gewonnen
Dat betekende dat we de kringfinale mochten rijden en daar werden we ook nogeens kringkampioen
! Ik was zo trots op mijn babyventje
! Hij heeft zichzelf nu al een heel eind bewezen voor mij!Over 2 weken hebben we Brabantse kampioenschappen en ook mijn andere pony mag deelnemen aan de brabantse kampioenschappen
word een lekker druk dagje dus!
Ik weet dat er nog ONWIJS veel vebeterd moet worden maar hij is pas 3,5 jaar en ik heb nog nooit les met hem gehad.. ( volgend weekend willen we er mee beginnen
) ik heb tot nu toe álles zelf gedaan incl. zadelmak maken.. ( wel begleider erbij natuurlijk
) we hebben alle tijd en ik wil dat hij er vooral veel plezier aan blijft beleven en het leuk blijft vinden, want dat is natuurlijk hardstikke belangrijk
! Armani moet alleeen nog leren om een beetje actief te blijven in de proef want meneer is liever lui dan moe
!Even nog een fototje van toen hij 2 maanden zadelmak was..
Los stappen een een beetje buigen

Lekkerrrrrrr

draven en afwenden

Galopjee

Uitschuiven voor het halsstrekken
jammer van het foute drafmoment en charmante sta moment 

Brave knappert
is klaar

Uitstappen met dekentje

Commentaar mag uiteraard maar we houden het gezellig hierzo
! het zou leuk zijn als je hier toch bent om een berichtje achter te laten.. 
Foto's zijn gemaakt door Mariska ( Zoetje_ ) Ze is naar die wedstrijd gekomen om te oefenen dus de foto's zijn nog lang niet zoals ze ze wil maargoed
Oefening baart kunst en wie niet oefend komt er nooit
zullen we maar zeggen he ! iig bedankt mariska
!Groetjess Jiill
!
!
! 
, neehoor haha
!
ik vond het net zo gezellig in de B