Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze ging er even op zitten en een rondje lopen, omdat ze zo verbazend braaf was,, normaal zou ze alleen maar bokken..nanette_bokt schreef:Het was gewoon even voor de film,, en ik ben het niet die erop zitze ging er even op zitten en een rondje lopen, omdat ze zo verbazend braaf was,, normaal zou ze alleen maar bokken..
Inrijden gebeurt anders hoor... dit was gewoon even voor "de leuk"
danamuts schreef:nanette_bokt schreef:Het was gewoon even voor de film,, en ik ben het niet die erop zitze ging er even op zitten en een rondje lopen, omdat ze zo verbazend braaf was,, normaal zou ze alleen maar bokken..
Inrijden gebeurt anders hoor... dit was gewoon even voor "de leuk"
en in het vorige bericht is ze bom-proof? Ik vind het ook niet zo'n slim plan, maar ja dat is je eigen keus!

Dorientjee schreef:Leuk! Leuk shetje! Zeker helemaal blij!
Je zult vast veel commentaar krijgen dat je wat te groot bent, maar je kan moeilijk een shet laten inrijden door een klein meisje!
Ga zo door, jullie komen er wel
!
.
. We geven onze mening, en hopen dat de TS er wat aan heeft, en we zeggen dat het verstandiger is een cap op te doen omdat je anders grote kans hebt op ongelukken
.
Maar we gaan gruwelijk offtopic Pilgrim schreef:Eigen leven en eigen zorgen. Ik doe het ook anders, ik doe het ook niet zo, ik keur het ook niet goed, maar als deze dame het op deze manier wil doen, laat gaan. Leef en laat leven!