Kirr__ schreef:Rij technische commentaar kan ik niet geven. Ik vind het een fantastisch mooi paard. Je rijdt hem heel ontspannen en mooi, ik vind jullie echt een goede combinatie. Ik hoop dat het goed gaat op wedstrijd en nog veel succes en plezier !
saskiakefie schreef:oh ja nog iets, ik zou die peesbeschermers maar af doen.

Dan vraag ik me toch ook af waarom ?

Ik zie er niets mis aan en het is toch haar eigen keuze dat ze bescherming gebruikt, wat ik trouwens een slim idee vind.
dank je wel 
ik hoop dat de wedstrijden ook goed zullen verlopen
en ja ik wil ook nog steeds weten waarom die peesbeschermers af moeten?
lindake schreef:Het is een prachig paard!
Goed dat je rustig de tijd neemt om hem rustig te leren kennen!
Succes met je debuut!!!
Is het jou paardje?
dank je wel 
en ja ik wil hem echt goed leren kennen
hij heeft namelijk ook erg rare streken
en nee dit is niet mijn eigen paardje (tica trouwens wel)
deze is van mensen die er niks mee doen maar hem niet willen verkopen
ik mag alles met dit paard doen en die mensen komen amper
Elan_GV schreef:Je kan hem natuurlijk ook 2 á 3 keer hc in de B starten? Dan heb je wat ervaring, geen druk. Gaat het toch super, hoef je geen 10 winstpunten eerst te halen, zonde van je geld met zo'n paard in de B.
Lekker L1 starten als het goed gaat..
Maareh, lekker zelf je ding doen.. En ik weet nog steeds niet waarom die peesbeschermers af moesten??
ja dat had ook gekund ja om hem een paar keer hc te starten
maar mijn instructrise heeft mij gewoon gezegd dat ik lekker met hem in de B moet beginnen en volg haar advies dus ook op 
Yvonnelind schreef:Je hoeft zowieso de B niet uit te rijden als je meteen L1 mag starten, maar dat mag ze niet want ze heeft zelf nog geen winstpunt in het L1 met die andere. Zodra ze die wel heeft, dan kan ze ook met dit paard meteen overstappen naar het L1 zonder dat ze de 10 punten vol hoeft te rijden.

En van dat geld; het is eerder zonde als je dit paard niet B start zolang het nog mag; ik denk juist dat je veel (prijzen)geld kan verdienen

!!
bedank voor je reactie
en ik start gewoon lekker B
en als ik met dit paard veel geld kan verdienen zou wel lekker zijn