Vandaag eindelijk weer is een camera mee genomen naar de paarden.
Doordat het weer het eindelijk ( na iets van 2 weken) het weer toe liet hebben we gesprongen.
Doordat het een tijdje geleden was, was Ben een beetje té blij en ging het dus niet helemaal geweldig.
Nouja, de foto's spreken wel voor zich
. Als eerste Joy, die springt echt heel goed voor een haflinger die 2 jaar lang kreupel is geweest en eigenlijk afgeschreven was.
Dus we zijn heel trots op haar
. 

En dan Ben en ik
.Ben heeft vroeger heel hoog gesprongen maar toen hij bij ons kwam durfte hij zelfs geen balkjes meer te lopen en werd helemaal gek als hij moest springen. En werd hij pas na een uur weer wat rustiger.
Nu kan hij af en toe nog wel behoorlijk gestoord doen, maar dat is meer uit blijheid
. 

Daarna heb ik de stijlsprong geprobeerd.
Maar aangezien meneer een beetje vrolijk was ging dat eerst nog niet echt perfect
.
Uiteindelijk heb ik hem wel genomen en hem uitgebreid beloont, maar de foto's waren een beetje mislukt
. Na het rijden nog wat VD gedaan met Joy.

En dat was het
.Sorry voor de slechte kwaliteid, maar het was niet heel erg lekker weer en geen geweldige camera, maar het gaat om het beeld
.Graag tips, maar houd er aub wel rekening mee dat ik met een dressuur zadel spring dus dat af en toe niet zo geweldig zit met springen.
.
Echt super! Ze springt ook lekker!

. 
Wat zien ze er allebei goed uit.