hier zat ik er voor het eerst op ik zit een beetje naar voor

voor het eerst springen

weer springen

en een klein filmpje van springen
http://tinypic.com/player.php?v=72jn96v&s=1
tips zijn altijd welkom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jethafa schreef:Leuk diertje hoor! Ga inderdaad rechtop zitten (neem eens een zitles, altijd fijn!), beugels een of twee gaten korter, en zoek je balans. Zonder teugels rijden, zonder beugels rijden, zonder zadel rijden, etc. Zoek de plek op je paard waar je perfect zit en je benen gewoon lekker naar beneden laten hangen en daar horen je beugels te zitten.
Verder veel succes met springen!
CiiSau schreef:ik vind je er eerlijk gezegd niet zo goed op rijden,
en bij springen zou ik toch eerst even nog wat balkjes pakken,
want je valt wel erg naar voren, veel succes
lailapri schreef:Waarom kan dit niet op een jong paard maar mag er wel met een beroerde houding gesprongen worden op een jonge pony?
Juin schreef:mag ik jullie er even op wijzen dat de eerste 2 foto's gemaakt zijn toen TS er voor het eerst op reed bij de verkoper. Alleen de laatste foto is toen Seven net thuis was. Ts is gewoon erg trots op haar pony en presteert, inmiddels (een half jaar later) zeer goed op de wedstrijden. Ik vind dat de foto's inderdaad niet helemaal een goed beeld geven van hoe het nu gaat, maar begrijp dat je het leuk vindt om ze toch te laten zien. Succes verder met Seven, maar dat gaat vast helemaal goed komen!
Meryl schreef:lailapri schreef:Waarom kan dit niet op een jong paard maar mag er wel met een beroerde houding gesprongen worden op een jonge pony?
Zeg ik dat? Enige wat ik ze is dat ik persoonlijk niet zonder zadel cq teugels op een jong paard zou gaan zitten. Over de houding heb ik niks gezegd omdat het wel duidelijk mag zijn dat dit niet juist ik. Daarom geef ik een mogelijke oplossing voor dit probleem: les
Ineke2 schreef:Juin schreef:mag ik jullie er even op wijzen dat de eerste 2 foto's gemaakt zijn toen TS er voor het eerst op reed bij de verkoper. Alleen de laatste foto is toen Seven net thuis was. Ts is gewoon erg trots op haar pony en presteert, inmiddels (een half jaar later) zeer goed op de wedstrijden. Ik vind dat de foto's inderdaad niet helemaal een goed beeld geven van hoe het nu gaat, maar begrijp dat je het leuk vindt om ze toch te laten zien. Succes verder met Seven, maar dat gaat vast helemaal goed komen!
Waarom laat ze dan niet meer foto's zien van de vooruitgang die is geboekt. De reacties kunnen ook alleen maar gaan over wat ze laat zien en dat is blijkbaar niet zoals het er nu aan toe gaat, maar dat kunnen wij bokkers niet zien.
, helemaal ontspannen ging het toen niet! Beckie schreef:Ik moet wel lachen om het gezicht dat je bij het springen trekt, helemaal ontspannen ging het toen niet!
illousion schreef:idd wat juin zegt ze is inmiddels heel veel vooruit gegaan. er moeten snel nieuwe foto's komen om en beeld van nu te krijge en succes met de wedstrijd en je gaat die prijs van hoogste punten over 3 wedstrijden.