Dit is ongeveer de 9de of 10 de keer dat ik dit paard rijd. Papillon is een mooie 10 jarige ruin en is van mijn instructrice!

Zei heeft me gevraagd of ik hem wou rijden, daar zeg je natuurlijk géén nee tegen.

Ik zelf vind Papillon een moeilijk paard, pakt vast op links waardoor ik nog wel eens de neiging heb om hem alleen op links te rijden. (FOUT
) Gelukkig krijg ik tips en les van de eigenaar/instructrice dus dat vind ik helemaal leuk!
Wil graag meer leren, en krijg nu de gelegenheid! 
Het rijden ging vandaag niet lekker. Afgelopen keren liep ie veel lekkerder. Het inrijden begon al niet lekker omdat er een prive les plaats vond met springen.. Heb dus niet de oefeningen kunnen doen die ik normaal wel deed, dus was het vandaag beetje 'relaxt'. Wil toch de foto's delen, commentaar mag, maar graag wel normaal. Tips zijn welkom, wil namelijk graag meer dingen leren etc.

STREKKUUUH

duurt ws ook nog wel even voor je echt zijn knopjes leert kennen, tot die tijd goed luisteren naar wat de mensen zeggen die het paard kennen!! Wel heel erg in jouw voordeel dat de eigenaar ook je instructrice is, en wat een kans dat je dat paardje mag rijden!