Oordeel, maar wees lief!!
Samen met Marije en Winchester Motown ( v.Elcaro )( Winnn hier op bokt ):
Helaas moest dit nog even op het laatst
:Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

:
en wat een lelijke bok zeg ! wel hilarisch 
en dan al zo ver ingereden... pfff....
Twinklebel schreef:Complimenten voor de fotograaf.
Die laatste foto`s,zie die gemaakt heeft knap gedaan,mooi paardje hoor.Ik heb ook een driejarige nprs knoevel schreef:3 jaaren dan al zo ver ingereden... pfff....
![]()
waarom niet het geduld om 1 jaartje te wachten ?? ben je bang dat ie doodgaat als je een jaar wacht met inrijden ofzo ??![]()
moet wel zeggen dat hij een mooi koppie heeft..

knoevel schreef:3 jaaren dan al zo ver ingereden... pfff....
![]()
waarom niet het geduld om 1 jaartje te wachten ?? ben je bang dat ie doodgaat als je een jaar wacht met inrijden ofzo ??
Katja schreef:Wat vind je zo ver aan de africhting Knoevel? Ik zie een correct gereden paard die netjes rechtuit stapt, draaft en galoppeert.

_sjors_ schreef:Had je op het laatst je cap afgedaan?
_sjors_ schreef:Was die van je hoofd gevlogen dan, want ik zie hem niet of de laatste foto's?
_sjors_ schreef:Was die van je hoofd gevlogen dan, want ik zie hem niet of de laatste foto's?
! Ik zie op sommige foto`s dat je iets meer je handen voor mag houden. Die laatste foto`s zijn wel geweldig dat je ze op foto`s heb staan
. Succes er verder nog mee. 
. ahah, gelukkig heb je je niet pijn gedaan.
.